merlin96

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn telefoon blijft hangen en is super warm

Goedemiddag, 

Mijn telefoon blijft hangen op een zwart scherm, doet niks meer en is super warm

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @merlin96 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Oei, een zwart scherm schiet niet op! Het is ook geen goed teken als je toestel daarnaast nog eens super warm wordt. Heb je toevallig het volgende al geprobeerd? 

  • Toestel uitzetten en resetten door 10 seconden de aan- en uitknop in te duwen; 

  • Software update;

  • Toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen (maak wel eerst een back-up van de gegevens).

    Werkt het dan nog niet, dan raad ik je aan om het reparatie traject online te starten als je nog binnen de garantieperiode zit. Dat kan hier. Op dit moment is het niet mogelijk om dit bij de winkel te regelen, doordat mijn collega's wegens Corona de toestellen niet mogen aanraken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @merlin96 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is natuurlijk heel lastig want dan heb je niets aan je toestel. 
Het kan natuurlijk van alles zijn 😞 - Heb je de juiste kabel gebruikt om hem op te laden? 
Wat voor een toestel heb je en valt deze nog in de garantie periode? Zo ja, dan kan je deze natuurlijk altijd even laten controleren in een Vodafone winkel. Die kunnen er naar kijken en misschien direct melden wat er mee aan de hand is. Op afstand is het moeilijk te bepalen. 

Kijk of er een winkel in de buurt open is:
https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @merlin96 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Oei, een zwart scherm schiet niet op! Het is ook geen goed teken als je toestel daarnaast nog eens super warm wordt. Heb je toevallig het volgende al geprobeerd? 

  • Toestel uitzetten en resetten door 10 seconden de aan- en uitknop in te duwen; 

  • Software update;

  • Toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen (maak wel eerst een back-up van de gegevens).

    Werkt het dan nog niet, dan raad ik je aan om het reparatie traject online te starten als je nog binnen de garantieperiode zit. Dat kan hier. Op dit moment is het niet mogelijk om dit bij de winkel te regelen, doordat mijn collega's wegens Corona de toestellen niet mogen aanraken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic