Jeannette77

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn tegoed wordt in geld uitgedrukt

Ik heb mijn abonnement wederom verlengd en een abonnement afgesloten met 300 belminuten en 1000mb. Nu wordt m'n tegoed in "geld" uitgedrukt ipv minuten.

Gisteren heb ik hier ook over gechat met een medewerker, maar zou doorgegeven worden. Nu was ik aan het kijken op internet en dit "probleem" bestaat al veel langer!

Ik vind het erg onoverzichtelijk, voor mijzelf, omdat ik m'n belgedrag in de gaten hou. Tevens sluit ik een abonnement af met "minuten" en niet met "geld." Ik ben al jaren bij Vodafone en hoop dat dit opgelost kan worden! Ik hoor het graag!

Mvg Jeannette
8 Reacties 8
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Jeannette77 Heb je een Scherp abonnement?
Anonymous
Niet van toepassing
Het scherp abonnement wordt inderdaad in geld uitgedrukt ipv minuten. Dit is tevens ook het enige abonnement.
Jeannette77
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja scherp XL
Jeannette77
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik sluit een abonnement af met "minuten" dus erg jammer dat dit zo wordt weergegeven. De beste medewerker van jullie klantenservice en deze vond dit ook niet goed. Gaan jullie dit veranderen? Het lijkt mij dat er meer klachten zijn? Ik vind dit erg onoverzichtelijk en anders: is er een andere oplossing? Ik hoor het graag!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@jeanette77,

Dit zal denk ik om eerlijk te zijn niet veranderen. Echter begrijp ik al te goed dat het erg onoverzichtelijk is. De klantenservice kan wel altijd voor je het bedrag omrekenen in minuten voor je.

Groetjes stevied86
Jeannette77
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi stevie, dat kan ik begrijpen dat dit lastig is, maar dan wel een tip naar Vodafone, want dit rijmt niet met de communicatie naar z'n klanten. Ik vind dit erg jammer. Er staat bij mij een geheel bedrag dus ik heb geen idee hoe veel minuten ik kan bellen met 1 euro. Tevens kan ik nergens de kosten vinden, die ik binnen m'n bundel bel op internet. Of heb jij een link voor mij met m'n beltarieven? Ik hoor het graag!
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@Jeanette77,

De link naar je tarieven en voorwaarden:
https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/alle-tarieven-en-voorwaarden.shtml

Geef daar aan dat je abonnement hebt, dan de nieuwste voorwaarden en dan scherp abonnementen.

Je hebt maamdelijks een bundelwaarde in My Vodafone staan de startwaarde van je abonnement deze geeft in feite 300 minuten weer, deze handige rekensom geeft dan aan wat je binnen je bundel per minuut betaalt en kan je zelf snel omrekenen hoeveel minuten je nog hebt.

Ik begrijp het is niet fijn, maar er zal op korte termijn geen wijziging in plaatsvinden 😞

Groetjes,
daims
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic