forever

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn samsung S3 mini werd onbruikbaar door laatste update. Wie is nu verantwoordelijk te stellen?

Hoi allen,

Sinds de laatste update is mijn samsung S3 mini geheel niet meer bruikbaar.
De batterij loopt belachelijk snel leeg en het gehele toestel is super traag geworden.
Na die update heb ik niets anders meer geïnstalleerd, dus daar kan het niet aan liggen.

Van samsung heb ik een nieuwe batterij opgestuurd gekregen, omdat die een lichte kromming bleek te hebben.
Maar ook die rent in procenten achteruit, dus ook daar ligt het probleem niet.

Nu moet ik mijn telefoon resetten. Maar dan moet ik een back up maken.
Alle instructies die ik hier over kan vinden begint met: "Ga naar 'samsung start'...."
Maar die kan ik helemaal niet op mijn telefoon vinden!

Wie is er nu verantwoordelijk voor dit probleem....?
Ik in elk geval niet. De laatste update zorgde dus voor een niet normaal functionerende telefoon,
waar ik mee opgescheept zit.

En nu....?
Wie kan en zal dit probleem nu voor me oplossen?

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @forever ,

Als je en reset wilt maken om te kijken of dit verschil maakt met het toestel kun je en back up maken via Samsung Kies (apps worden niet opgeslagen) zorg er dus voor dat je data opgeslagen is op de PC!

En reset kan worden gedaan in het instellingen menu van je toestel, wanneer je dit doet vergeet dan niet dat na je reset ook accounts opnieuw moeten worden ingesteld.

Ik zou zeggen probeer dit even en kijk hoe de werkingen dan op je toestel spelen mocht dan nog steeds je toestel het niet volledig doen kun je kijken of de reparatie en mogelijkheid is.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
He @forever

Als je je toestel koppelt aan je computer en Samsung Kies opent, lukt het dan niet om een bacl-up te maken? Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is als je toestel niet goed werkt. Ik zou je ook adviseren het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maar uiteraard niet zonder een back up.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic