MarkFusers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn nieuwe telefoon werkt nog niet terwijl mijn nieuwe abonnement al is ingegaan, hulp verzocht!

Ik heb een nieuwe Samsung Galaxy S3 en mijn oude toestal had een grotere simkaart dan die in de s3 moet dus die kon ik niet erin doen. Ik heb een ander simkaartje in de s3 dus ik dacht dat dit geen probleem zou zijn. Nou mijn oude abonnement dat is ingegaan op 1 april 2011 is nu helemaal afgelopen en mijn nieuwe abonnement moet dus nu ingaan. Alleen dit is niet het geval. Wat miet ik nu doen als ik internet bellen en smsen op mijn telefoon wil krijgen?!
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey MarkFusers,

Als ik het goed begrijp heb je een nieuw toestel en abonnement. Nu past je oude simkaartje niet in je nieuwe toestel. Heb je daar ook een nieuwe simkaart bij gekregen? Als je een nieuw kaartje gekregen hebt, dan moet hij waarschijnlijk nog geactiveerd worden. Dit kun je doen door te bellen met 06 54 50 01 00 en dan optie 3 in het menu.

Heb je geen simkaart gekregen? Dan kun je deze ophalen bij een Vodafone winkel. Neem dan wel je identiteitsbewijs en pinpas mee. De kaart is in principe gratis maar ter controle dien je 1ct te pinnen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic