Oh jee, volgens Cecilia heb ik jaren lang ervaring, nu moet ik het wel waar gaan maken. Dit kan door veel oorzaken voorkomen en het eerste wat ik zou doen is een kruis test, zoals Cecilia al aangeeft. Stop jou simkaart in het toestel van je vrouw en die van je vrouw in je eigen toestel en kijk of het probleem zich nog altijd voordoet (heb je er geen vertrouwen in, of ben je zelf niet technisch, ga dan even langs een Vodafone winkel). Wanneer het probleem niet meer opkomt, dan is er duidelijk een blokkade in het toestel, en dan denk ik zelf aan per ongelijk het nummer geblokkeerd, of wat ook al is geschreven, dat je niet storen een hebt gehad?! Stop de simkaart weer terug en kijk wat hij dan doet.
Ik kan niet uit het verhaal halen of jullie nieuw zijn bij Vodafone en dat jullie nummer pas kort geleden is omgezet. Als dat het geval is, dan kan het ook zijn dat jullie vorige provider het niet goed heeft doorgezet. Je zou dan ook even contact op kunnen nemen met jullie oude provider. Als jullie niet zijn overgestapt dan kan je deze informatie als niet geschreven beschouwen. 😉
Wil dit nu niet lukken en blijft het probleem bestaan, dan zou je ook nog eens kunnen bellen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze je nummer willen resetten. Even opnieuw aanmelden op het netwerk, dat wil dan ook nog wel eens lukken.