Reelsuush

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn internet doet het niet

Hallo Vodafone,

Mijn internet doet het sinds een aantal dagen niet meer.
Ik woon in Utrecht maar op mijn werk in Zeist werkt het ook niet.
Ik heb niets raars of anders gedaan met mijn telefoon.

Kunt u mij vertellen wat het probleem kan zijn en of er evt storingen zijn?

Hoor het graag

mvg
Suzanne
3 Reacties 3
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
1. Start u telefoon opnieuw op. Het liefst door het uitzetten van de telefoon, het verwijderen van de batterij en het verwijderen van de simkaart.

2. Controleer of uw de mobiele data wel aan heeft staan:
Iphone: (Instellingen -> (Algemeen) -> Mobiel netwerk -> Data inschakelen)
Android: Instellingen -> Meer… -> Mobiele netwerken - >
Gegevens toegang aan.

3. Controleer de APN instellingen
Iphone: (Instellingen -> (Algemeen) -> Mobiel netwerk -> Mobiel data netwerk)
Android: Instellingen -> Meer… -> Mobiele netwerken - >
Namen toegangspunten
Controleer of hier het vodafone profiel de volgende instellingen heeft:
Office.vodafone.nl / live.vodafone.com . Zonder gebruikersnaam of wachtwoord.

4. Het kan zijn dat u APN (live.vodafone.com) bij Vodafone geblokkeerd staat i.v.m. je vorige abonnement zonder databundel (die hebben een datablokkade uit voorzorg). Stuur eens DATA AAN naar 4000 en start vervolgens je toestel opnieuw op.

Reelsuush
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik zal mijn telefoon uitzetten en de batterij eruit halen.
De andere 3 dingen heb ik al gecheckt, dat staat op andere plekken op de website uitgelegd.


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Reelsuush ,

Is het nog gelukt of ondervindt je nog steeds enige problemen met het internet?
We horen graag terug van je!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic