pascalbianca

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn huidige Sim Only abonnement verlengen.

Hallo mensen,

Ik heb een vraag over mijn huidig Sim Only abonnement.
In mijn account van Vodafone staat dat ik mijn Sim Only Abonnement kan verlengen.
Op dit moment heb ik de Sim Only 500 abo.
Op zich is die goed maar op het einde word mijn internet verbruik krapm dus het liefste zou ik alleen dit willen verhogen.
Dit zou ik inderdaad kunnen doen via mijn blox, maar als ik online mijn abo. wil gaan verlengen krijg ik 3 aanbiedingen.
Nu staat bv bij mij bij die 3.:
* 500 + 500 MB en 150 belminutenOnbeperkt sms'enMax. downloadsnelheid
* 300 belminuten of sms'jes500 MB internetten7,2 Mbps downloadsnelheid
* 1 GB + 1 GB extra dataOnbeperkt sms'en en 300 belminutenMax. downloadsnelheid

Nu is het misschien van mijn kant een stomme vraag , maar als ik naar optie 1 en 3 kijk, dus die van 500+500MB en die van 1 GB + 1 GB extra dataOnbeperkt, wat houd dat precies in?
Heb ik dan 500+500MB internet dataverbruik dus 1 GB totaal dataverbrui en bij die van 1GB internet dataverbruik en komt er nog 1GB erbij , dus dat ik totaal 2 GB internet verbruik heb?

Alvast bedankt voor jullie reactie.


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Je hebt je eigen vraag al correct beantwoord in de laatste alinea van jouw bericht.
Die extra data-tegoeden betreft een tijdelijke aktie, met een bepaalde einddatum.
Zorg dus dat je voor die einddatum verlengt, om gebruik te kunnen maken van die aktie.

N.B. 1 : verlengen betekent dat je in de betreffende verlengingsmaand je eerste data-tegoed plus je extra aktie-data-tegoed naar rato toegekend krijgt. Ga je voor die aanbieding van 1 GigaByte plus 1 aktie-GigaByte op bijvoorbeeld 21 Augustus 2015. Dan krijg je ongeveer een-derde van die data-tegoeden toegekend voor het resterende gedeelte van de maand Augustus 2015. Dus ongeveer 333 MegaByte plus 333 MegaByte aktie-data-tegoed, in mijn voorbeeld.
Daar moet je dan elf dagen mee doen = 21 Augustus t/m 31 Augustus 2015.
Vanaf 1 September 2015 krijg je dan je volledige data-tegoed (in mijn voorbeeld 1 GB plus 1 GB-aktie-data-tegoed = dus 2 GB per kalendermaand).

N.B. 2 : als je telefonisch of via internet besteld. Eis dan een bevestiging van je bestelling per email-bericht.
Dan heb je bewijs van datgene wat je daadwerkelijk hebt besteld. En daadwerkelijk met Vodafone hebt afgesproken.

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Je hebt je eigen vraag al correct beantwoord in de laatste alinea van jouw bericht.
Die extra data-tegoeden betreft een tijdelijke aktie, met een bepaalde einddatum.
Zorg dus dat je voor die einddatum verlengt, om gebruik te kunnen maken van die aktie.

N.B. 1 : verlengen betekent dat je in de betreffende verlengingsmaand je eerste data-tegoed plus je extra aktie-data-tegoed naar rato toegekend krijgt. Ga je voor die aanbieding van 1 GigaByte plus 1 aktie-GigaByte op bijvoorbeeld 21 Augustus 2015. Dan krijg je ongeveer een-derde van die data-tegoeden toegekend voor het resterende gedeelte van de maand Augustus 2015. Dus ongeveer 333 MegaByte plus 333 MegaByte aktie-data-tegoed, in mijn voorbeeld.
Daar moet je dan elf dagen mee doen = 21 Augustus t/m 31 Augustus 2015.
Vanaf 1 September 2015 krijg je dan je volledige data-tegoed (in mijn voorbeeld 1 GB plus 1 GB-aktie-data-tegoed = dus 2 GB per kalendermaand).

N.B. 2 : als je telefonisch of via internet besteld. Eis dan een bevestiging van je bestelling per email-bericht.
Dan heb je bewijs van datgene wat je daadwerkelijk hebt besteld. En daadwerkelijk met Vodafone hebt afgesproken.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic