Mijn gebruikersnaam is al in gebruik. Hoe kan ik dan inloggen? Ik hebt overstappen van prepaid naar abonnement.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @cecile_vz, welkom hier!
Met de overstap van prepaid naar een abonnement heb je een nieuw klantnummer gekregen. Jouw e-mailadres is gekoppeld aan een prepaid My Vodafone account. Om die reden kun je nu met ditzelfde e-mailadres geen account aanmaken voor jouw nieuwe abonnement. Dit genereert een foutmelding, omdat er al een account is met dit e-mailadres.
Bij deze heb ik het oude My Vodafone account verwijderd. Binnen nu en 24 uur kun met jouw nieuwe Vodafone abonnement een account registeren met het gewenste e-mailadres. Laat je weten of het is gelukt?
Wat betreft de gebruikersnaam op de Community. Deze kan verwarring opwekken, vanwege VZ (VodafoneZiggo) maar is niet in strijd met onze huisregels. Dit zou alleen het geval zijn als Ziggo, Vodafone of VodafoneZiggo voluit zou zijn geschreven. In dit geval hoeft de gebruikersnaam van jouw account hier op de Vodafone Community dan ook niet aangepast te worden 🙂
Hoi @cecile_vz
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Hoe bedoel je. Waar is je gebruikersnaam al in gebruik? Inloggen in My Vodafone doe je via je e-mail adres. Inloggen hier op de community is de regel, wie het eerst komt, die het eerst maalt. Dus als je naam hier op de community al in gebruik is, dan zal je wat anders moeten verzinnen.
Ik ga er een klein beetje vanuit dat VZ, achter je naam, VodafoneZiggo betekent. Dit is niet toegestaan volgens de huisregels van Vodafone Community.
Bedankt voor het antwoorden.
Het is een veel voorkomend probleem bij het overstappen van prepaid naar abonnement. Het ondersteuningsartikel zei om contact op te nemen met de gemeenschap om een ondersteuningsagent het probleem te laten oplossen.
De VZ staat voor mijn achternaam, van Zyl.
Oké, @Cecilia zal je hier maandag mee helpen. Wat ze met de VZ doen weet ik niet. Maar uit ervaring weet ik dat alles wat lijkt op VodafoneZiggo, ze niet goed vinden. Ik laat het aan Cecilia over 😜😉
Hi @cecile_vz, welkom hier!
Met de overstap van prepaid naar een abonnement heb je een nieuw klantnummer gekregen. Jouw e-mailadres is gekoppeld aan een prepaid My Vodafone account. Om die reden kun je nu met ditzelfde e-mailadres geen account aanmaken voor jouw nieuwe abonnement. Dit genereert een foutmelding, omdat er al een account is met dit e-mailadres.
Bij deze heb ik het oude My Vodafone account verwijderd. Binnen nu en 24 uur kun met jouw nieuwe Vodafone abonnement een account registeren met het gewenste e-mailadres. Laat je weten of het is gelukt?
Wat betreft de gebruikersnaam op de Community. Deze kan verwarring opwekken, vanwege VZ (VodafoneZiggo) maar is niet in strijd met onze huisregels. Dit zou alleen het geval zijn als Ziggo, Vodafone of VodafoneZiggo voluit zou zijn geschreven. In dit geval hoeft de gebruikersnaam van jouw account hier op de Vodafone Community dan ook niet aangepast te worden 🙂
Oke @Cecilia
Bedankt voor de verduidelijking van de naam. Mij maakt het ook niets uit 😜
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.