Mark1993

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn ervaring met Vodafone icm Ziggo

Heb sindskort de overstap gemaakt naar Vodafone , ik dacht handig heb Ziggo thuis , maar het werkt samen voor geen meter , je moet geen gebruikersnaam hebben bij Ziggo anders werkt het niet .Klantenservice van Vodafone heb je niks aan , bij Ziggo ben ik goed geholpen met alles 👌

De Mijn Vodafone app is ook een grote drama , ligt aan de systemen erachter .

eSim moet je ook mee uitkijken als je die weggooit heb je niks want al je simkaarten worden gedeactiveerd dus kan je niks meer terug activeren .

Wilde overstappen met 3 abonnementen heb ernu 1 als proef maar ben ernu al klaar mee , zit nu met een niet geregistreerde simkaart van Vodafone waar de klantenservice niks mee kan respect is ver te zoeken enzo kan ik nog wel doorgaan 

Mvg Mark

3 Reacties 3
Mark1993
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nog een uitbreiding over het eSim verhaal , ik had heel vaak geen ontvangst dus dacht gooi het eraf via mijn telefoon , dat moet je dus niet doen  want de Mij Vodafone app activeert je Sim met het afmelden van je eSim , helemaal klote dus 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12302Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hi @Mark1993 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je je oude simkaart nog hebt dan kunnen ze die weer voor je activeren bij de klantenservice. Vreemd dat dit niet aan je is laten weten. Morgen is er weer iemand van Vodafone online, je kan daar op wachten of vandaag nog eens proberen bij de klantenservice of even langs een Vodafone winkel gaan. 

Mark1993
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Klantenservice kan helemaal niks want het werkt via smscode , en ik kan niks ontvangen dus ze mogen een nieuwe sim opsturen 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic