Exclusiveone

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn contract bij KPN loopt af en ik wil overstappen naar Vodafone. Waar moet ik op letten?

Goedendag,

Ik heb SimOnly bij KPN (abonnement verloopt op 1-12-2017.) en wil overstappen naar een abonnement van Vodafone incl. Samsung Galaxy S7 via onderstaande site.

(https://www.mobiel.nl/smartphone/samsung/galaxy-s7/met-abonnement/vodafone/nonstop-2-jaar/7642-933-0...)

Hoe kan ik dit het beste doen, er staat dat Vodafone dan mijn nummerbehoud regelt:
"Wij regelen jouw overstap met nummerbehoud. Zo heb je nooit dubbele kosten. Vraag nummerbehoud vanaf 60 dagen voor de einddatum van je huidige contract aan. Je oude abonnement wordt dan automatisch opgezegd en je nieuwe abonnement gaat in op de dag dat het oude abonnement afloopt. Je nieuwe telefoon heb je wel meteen in huis."

Ik kan nergens vinden of ik nu al kan overstappen naar een andere provider, in dit geval vodafone.

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Exclusiveone,

Deze aanbieding is alleen geldig via Mobiel.nl.

Je kunt vanaf 60 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement je nummer overzetten naar je nieuwe simkaart. Je vindt ook meer informatie over nummerbehoud en overstappen hier.

Mocht je nog een vraag hebben, stel deze gerust.

Vriendelijke groet,
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
We hebben helaas tot op heden niets meer van je vernomen Exclusiveone. Is het inmidels al duidelijk geworden? Bij geen reactie zal het topic worden gesloten.

Vriendelijke groet,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic