Anonymous
Niet van toepassing

Mijn community account is (weer...) stuk :(

Omdat er weer wat mis ging met een bestelling (aan een verkeerd klantnummer gekoppeld) heeft de klantenservice mijn My Vodafone account verwijderd in de hoop/poging dat oude klantnummer los te koppelen. Los van dat dát niet is gelukt, is nu ook mijn community account @aedens  niet meer gekoppeld aan mijn (nieuwe) My Vodafone account 😞

Dat is al eens eerder gebeurd, toen er iets soortgelijks mis ging. @Cecilia  heeft dat destijds voor me gefixed 🙂

Dus opnieuw de vraag; zou je dit community account weer kunnen verwijderen/loskoppelen, en mijn account @aedens weer aan dít My Vodafone account kunnen koppelen?

Alvast weer heel erg bedankt!

(PS Dat oude klantnummer wat telkens bestellingen in de weg blijft zitten kom ik zeker nooit meer vanaf? - Gaat om het nummer wat met 510 begint wat ook aan dit account hangt; 514xxxx is het actieve nummer)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Anonymous 

Bij deze heb ik de grote wisseltruc weer voor je uitgevoerd. Als je nu opnieuw inlogt op de Community dan kom je weer uit op je oude vertrouwde account @aedens. Laat je mij weten of het is gelukt? Dan zal ik je tijdelijke account op de Community weer verwijderen 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Anonymous 

Bij deze heb ik de grote wisseltruc weer voor je uitgevoerd. Als je nu opnieuw inlogt op de Community dan kom je weer uit op je oude vertrouwde account @aedens. Laat je mij weten of het is gelukt? Dan zal ik je tijdelijke account op de Community weer verwijderen 🙂

aedens

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ah super! Ik krijg het juiste account weer! 🙂

Wat mij betreft mag die andere @Anonymous weer weg

(Overigens lijkt het tijdelijke account wat ik de vorige keer had aangemaakt, @Anonymous ook nog te bestaan? Die naam kon ik in ieder geval net niet kiezen :))

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Fijn dat je weer toegang hebt @aedens! Ik heb zojuist de tijdelijke accounts (aedens2 en aedens78) voor je verwijderd! 🙂

aedens

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

U is geweldig! Mijn dank is groot! 😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic