pietertje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn bevindingen met Vodafone en haar klantenservice

Beste,

Ik ben hier maar eens mijn bevindingen gaan neerzetten over het incompetent functioneren van Vodafone en haar medewerkers.
Ik ben al jaren trouwe Vodafone klant zover ik weet is Vodafone al heel mijn leven mijn provider en mijn nummer heeft al vele abonnement vormen mogen ondergaan bij Vodafone, in de tijd dat ik in het buitenland zat goede dekking, tarieven zijn redelijk en met mijn smartphone nooit problemen ondervonden.
Uiteraard wel eens een defecte simkaart gehad, wel eens een issue met betalen gehad maar dingen zijn altijd netjes opgelost als je de Vodafone winkel in liep.
Nu heb ik begin dit jaar een Vodafone "time out" aangevraagd (op aanraden van de klantenservice) dit is voor mensen die langere tijd geen gebruik maken van hun abonnement en dit dan tijdelijk kunnen onderbreken om zo kosten te besparen en later gewoon wederom gebruik maken van de enorm mooie services van Vodafone met je normale oude vertrouwde abonnement zoals je het gewent bent, heel mooie service al zeg ik het zelf, ook erg klantvriendelijk en goed over na gedacht.
Ik had dit nodig omdat ik mijn nummer niet kwijt wilde maar tijdelijk niet meer bereikbaar wilde zijn voor mijn lieftallige EX vriendin gezien deze me voordurend lastig viel en ik toch een zakelijk abonnement heb naast mijn privé mobiel nummer, en haar laten blokkeren naar mij toe is niet mogelijk want ik SMS natuurlijk terug als er lelijk gedaan wordt.
Hierover ook een aantal malen contact gehad en overlegd met een aantal achteraf gezien incompetente medewerkers van Vodafone die mij dus in de eerste aanleg al niet goed hadden begrepen en/of gewoonweg terug naar de Vodafone school zouden mogen en eens kennis moeten nemen van de producten van Vodafone in het algemeen.

HIER GAAT HET DUS MIS !!!!!

Na het advies keurig de papieren ingevuld (in februari), op de post gedaan en in blijde afwachting van een bevestiging valt de brief op de mat met een AFWIJZING, ik zou niet voldaan hebben aan mijn betalingsverplichtingen ?? en als ik binnen 15 werkdagen daaraan zou voldoen zou alles toch nog geregeld worden maar wederom 4 weken op geschoven zou worden, oké ik kijk online op “mijn Vodafone” en uiteraard er staat nog een rekening open, maar gezien de situatie veranderde en de “time out” niet meer nodig was heb ik gedacht, weet je wat ik betaal nog niet en waait het vanzelf over, want men neemt het niet in behandeling als ik niet zou voldoen binnen 15 werkdagen (tenminste dat schrijft men), keurige brief overigens met ondertekening van de heer Harry Odenhoven de directeur van de Vodafone klantenservice.
Krijg ik later een brief binnen met mijn bevestiging dat de “time out” doorgaat !!??!!.
Nu heb ik naar aanleiding van heel de situatie ik denk wel 5 keer gesproken met de klantenservice van Vodafone, uiteindelijk met een medewerker die in ieder geval mij kon vertellen waar het mis gegaan was want ik heb keurig de “time out” aangevraagd en deze bleek ook HEEL ANDERS geïnterpreteerd te zijn bij Vodafone als hetgeen ik had ingestuurd, maar dit had ik toch echt digitaal ingevuld uitgeprint en opgestuurd, mijn geluk was dat ik hier dus nog een kopie van heb, ik had aangekruist op aanraden van een van de medewerkers en de documentatie die ik had gevonden *geblokkeerd (dit geld voor in en uitgaand telefonie verkeer etc etc), men had er dus van gemaakt *omgezet naar een abonnement zonder kosten. (maar hiervoor werden dat als men toch gebruik maakte van de telefoon TORENHOGE kosten in rekening gebracht), maar ik wilde onbereikbaar zijn, niet een abonnement wat toch actief was maar dan onder woeker tarieven.
Kortom ik uiteindelijk met de betreffende medewerker afgesproken dat hij dit zou gaan onderzoeken en uiteindelijk de “time out” liet stopzetten.
Nu is het 1 Juni en wat denk je MIJN MOBIEL VOLLEDIG GEBLOKKEERD !!!!.
2 maanden lang contact, Vodafone stelt zelf zwart op wit dat ik niet geblokkeerd zou worden maar dus toch GEBLOKKEERD !!!.
Nu kan ik dus morgen gaan bellen met de klantenservice (zondag wel afsluiten maar uiteraard niemand bereikbaar) waar ik ernstig mijn bedenkingen bij heb of deze überhaupt wel weten hoe het allemaal werkt om te gaan vragen om mij alstublieft weer aan te sluiten, mits dit uiteraard Vodafone uitkomt.

Ik betaal meer als 780 euro per jaar aan abonnementskosten, je zou toch verwachten dat met hiervoor een beetje service zou verwachten.
Ik hou jullie allen op de hoogte hoe de Vodafone “goden” dit nu weer gaan verklaren en oplossen, ik voorspel hierbij hoge kosten en nog meer ellende.
Misschien toch maar pizza zonder ansjovis gaan overwegen J

Groet,

Pietertje





3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @pietertje,

Ik kan me voorstellen dat dit een erg vervelende ervaring is! Ik begrijp dat je dit topic hebt aangemaakt om je ervaringen te delen, dat is uiteraard prima. Het Forum is bedoeld voor en door gebruikers. Let wel op dat via het Forum deze klacht niet kan worden opgelost door ons of andere gebruikers.
Bozeklant1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb exact hetzelde probleem met Vodafonce klantenservice wat een drama !!!!
wordt van het kastje naar de muur gestuurd niemand doet er iets !!!
Ruim 15 jaar klant bij Vodafone (Voddefoon)

Re: verlenging lukt niet

Ben al ruim 4 weken bezig om een mobiel nummer te verlengen, bestelling is 4 keer in het systeem gezet maar niemand kon iets hiervan terugvinden !!! overal werden netjes bandopnames van gemaakt maar helaas, na 2 weken eindelijk een afdeling loyalty aan de lijn gehad en deze zouden het wel even regelen maar helaas er wordt niets geregeld en niemand kan iets vinden. Nu is er weer (6de keer) handmatig een order in het systeem gezet maar nog niets geleverd ??!! Het nummer hebben ze wel meteen verlengd nu kan ik dus niet meer naar een winkel of andere provider om het nummer om te zetten naar KPN omdat ze de looptijd hebben aangepast.
Ik zit uren aan de lijn met alle afdelingen en niemand kan mij helpen, zit je een half uur in de wacht eindelijk iemand aan de lijn gaat het weer nakijken en de lijn wordt er gewoon opgegooid. Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij een bedrijf wat een slecht service / dienstverlening. NOOI MEER Vodafone voor mij.
Kan iemand deze ervaring delen en misschien adviseren wat ik het beste kan doen ????
afz een heel boze klant
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Bozeklant1, ik zie dat @stevied86 al gereageerd heeft op je andere bericht, dit heb je dubbel geplaatst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic