Sketch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn beltegoed raakt vanzelf op zonder gebruik

Ik heb een SIM only gekocht met beltegoed om in een GSM tracker te gebruiken. De tracker werkt met SMS en alleen als je een commando stuurt. Maar toch raakt het beltegoed van 5,- op binnen 2 weken. Terwijl ik 1-maal een SMS heb gestuurd a 0,30 cent. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Welkom op het forum. Vanuit hier kan ik helaas niet voor je controleren waaraan dit op gaat. Dit komt omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen ivm met jouw privacy en dat hier andere forum gebruikers op kunnen reageren. Ik raad je contact hierovoor op te nemen met de klantenservice of via mijn collega's van twitter, facebook of de chat. Zij kunnen je hiermee verder helpen.
Hetgeen wat ik je wel kan adviseren is om te checken of de data uit staat. tevens zou je ook via my Vodafone het verbruik in kunnen zien.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Heeft u een android of iphone telefoon? zou u dan willen controleren of uw data uit staat?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Sketch ik ben erg benieuwd! Is het inmiddels opgelost? 🙂
Sketch
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi all. Het is niet echt opgelost.
Het gaat overigens om een GSM tracker die je in de auto aan de accu monteert (zoals ik al eerder vermelde). Het is dus geen Android, iPhone oid, maar een made-in-China apparaatje. Ik begrijp nu dat het apparaat ook GPRS signaal pakt en waarschijnlijk dus af en toe uit zichzelf verbinding zoekt zonder aanvraag. Mijn Vodafone prepaid SIM rekent data af per dag (zag ik op de site staan) en dus is hij razend snel leeg. Is mijn aanname. Van de leverancier in China wordt ik niet echt veel wijzer. Ik heb nog geen tijd gevonden om bij Vodafone te checken wat er nu precies verbruikt wordt. Maar eerder had ik een KPN prepaid SIM er in gezet en die verbruikte duidelijk minder tegoed.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je een my Vodafone account er voor aangemaakt ? Daar zie je namelijk ook het verbruik in terug. Tevens kun je vanuit daar ook data blokkeren en deblokkeren of eventueel via de klantenservice.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Sketch, helaas hebben we niets meer van je gehoord. Is het nog gelukt n.a.v. de tips? We horen het graag van je.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic