m.besher

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn abonnement

 
5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @m.besher,
Ik zie dat je een leeg topic hebt geplaatst. Dit zul je waarschijnlijk per ongeluk gedaan hebben. Kan gebeuren! Waarmee mag ik je helpen?

Ferdinand_P

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Had een vraag 

 

M'n data bundel verloopt 1 april en nieuwe abbo gaat in op 9 april?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Ferdinand_P,
Welkom op de community van Vodafone. Super dat je weer voor ons gekozen hebt! Ik leg je graag meer uit over het tegoed en het ingaan van een verlenging. Het klopt dat het tegoed op de 1e van de maand vernieuwd wordt. Indien een verlenging midden in de maand ingaat, dan wordt op een bepaalde datum je je abonnement omgezet. Vaak is dit op de einddatum van je huidige abonnement. Je krijgt het tegoed van het nieuwe abonnement naar rato en het oude tegoed komt te vervallen. Dit is omdat de eerste factuur na een verlenging loopt vanaf het moment van verlengen tot het einde van de maand erna. Daarna krijg je een factuur over 1 maand zoals je gewend bent.
 

m.besher
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Steven VF

bedankt u,

Ik heb nog een probleem!

Mijn problerm is (SIM kaarten),  de SIM kaarten komt uit pakketten moeten  anngeuleerd! 

Dat betekent, ik hoef niet mote betalen omdat de pakketten zijn geannuleerd en ik heb een E-mail van Vodafone over dat, maar het staan ​​nog in het systeem,! ( Mijn Vodafone app)! Dat kan echt niet, ik heb op 17- maart hooger betaald voor nieuwe sim kaarten dat is echt nooit logisch ! ( ik betaal iets voor aanuleerd )

Kunt u misschien nieuwe nummers verwijderen ?

On abonnement met nummer's *************

**********

En

********* Opzeggen ?

En mijn geld wil ik graag terug naar mijn rekening, A,U,B.


Ik hoor graag van u

Groetjes

Maan

 

Moderator edit 08:56 23-03-2021: Mobiele nummers verwijderd in verband met privacy, Voor iedere zin stond <span>. Dit is ook verwijderd zodat het overzichtelijk blijft. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @m.besher,
Als ik het goed begrijp. heb je nieuwe simkaarten besteld. Deze bestellingen moeten geannuleerd worden en je wilt je huidige abonnement annuleren. Het annuleren van een abonnement of terugdraaien van een bestelling kan ik vanuit hier helaas niet voor je regelen. Via https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#annuleren lees je hoe je dit kunt regelen. Je mag hiervoor bellen met 0800-0560. Zodra de bestellingen geannuleerd zijn, wordt dit terug gedraaid. Hier gaan een aantal werkdagen overheen voordat dit helemaal verwerkt is. Daarna wordt eventueel het te veel betaalde bedrag terug gestort (binnen 15 werldagen) of verrekend met de volgende incasso(s).
Indien je verlengt hebt, is de 1e factuur na een verlenging hoger. Dit is omdat deze factuur berekend is vanaf het moment van verlengen of ingaan van het abonnement tot en met einde van de maand erna. Daarna gaat de factuur weer over 1 maand. In My Vodafone kun je de rekening specificeren door op de naam van de maand te klikken. Hierdoor zie je precies wat er in rekening is gebracht. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening
Een abonnement annuleren kan door te bellen met 1201 (optie opzeggen) of via https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic