EvanK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn abonnement is opeens zakelijk

Sinds ongeveer een maand lijkt het alsof mijn abonnement als zakelijk wordt beschouwd (ik kan bijvoorbeeld geen blox aan of uitzetten!) terwijl ik helemaal geen zakelijk abonnement heb. Nadat ik de app moest updaten en aan mijn email moest koppelen liep ik hier tegenaan. Hoe kan mijn abonnement weer gewoon als particulier geregistreerd worden?
2 Reacties 2
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Hey EvanK,

Neem hiervoor morgen contact op met de klantenservice. Zij kunnen jouw hiermee verder helpen en anders eventueel een case erin zetten zodat het wordt opgelost voor je. De klantenservice is geopend vanaf 08:00 uur

Groetjes stevied86
Nadia
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 69Likes

Hoi EvanK, je bericht voldoet helaas niet aan de stevied86 al adviseerde.

Uitgelicht topic