jelleruben

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Mijn Ziggo in my Vodafone app

In de "My Vodafone" app krijg ik de vraag of ik "mijn Ziggo" eraan wil koppelen. Dit wil ik wel. Maar als ik dat probeer krijg ik steeds de tekst "Oeps, sorry! Er ging even iets mis met inloggen. Probeer je het opnieuw?" deze meldig krijg ik steeds.

Ik heb ook contact via Twitter gehad, en men vertelde dat er prima waren met de koppeling tussen beide systemen.

Ik ben benieuwd nu hoe daarmee staat
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via de website kun je bovenaan met de muis op je email adres gaan staan, vervolgens account aanpassen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zover ik weet zou het moeten werken!
Ikzelf heb mijn account sinds kort gekoppeld en het werkt.
Mocht je nog steeds problemen ondervinden met het koppelen, dan kun je dit doorgeven aan mijn collega's. Tevens kunnen zij je ook helpen met het koppelen.
Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier niet in de systemen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je zou ook eventueel via een andere browser kunnen proberen.
jelleruben
topicstarter
Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Net geprobeerd nee werkt nog niet, tevens wordt deze vraag in de App gesteld. En niet via een website.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via de website kun je bovenaan met de muis op je email adres gaan staan, vervolgens account aanpassen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het daarmee wel gelukt?
jelleruben
topicstarter
Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ja het is me nu wel gelukt, niet via de telefoon, maar via de pc.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah top, dat is het fijn om te horen!
Henkc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelfde probleem. Op mijn pc gaat het wel, maar in de app gaat het niet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het hoeft maar een keer gekoppeld te worden. Daarna is het gekoppeld en kun je bij beide met hetzelfde email adres en wachtwoord inloggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic