vissertw

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn Vodafone

Mijn vodafone, ik ben er helemaal klaar mee.
Ik heb een nieuwe smartphone en wil op de app inloggen maar krijg al de hele middag een melding dat ik een kwartiertje moet wachten.
En nou geen verhalen over verkeerde inloggegevens, alles klopt.

Wie haalt die akelige melding van kwartiertje wachten weg?

Ton.
7 Reacties 7
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi @vissertw,

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Kun je dan wel gewoon inloggen? Mocht dit nog steeds niet lukken, stuur ons dan even een berichtje via Facebook of Twitter. Dan verwijderen we je account en sturen we een e-mail om een nieuwe te activeren.
vissertw
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd Sharon.
Daarna op de PC alle inloggegevens gecontroleerd en in de app hetzelfde ingevoerd, zelfde emailadres en zelfde wachtwoord handmatig ingevoerd en nu is het gelukt.
Maar waarom niet één gemeenschappelijke app?
Op de PC krijg ik ook de keuze Ziggo of Vodafone te bekijken.

Groeten,

Ton.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
@vissertw

Je kunt nu Vodafone en Ziggo samenvoegen als je inlogt op My Vodafone (of Mijn Ziggo). Zo hoef je maar 1 keer in te loggen om beide accounts te bekijken. Ik raad je wel aan dit via de PC te doen.
vissertw
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik kan op de PC inloggen bij My Vodafone en ik kan inloggen bij Mijn Ziggo maar ik krijg op beide sites geen mogelijkheid tot samenvoegen Sharon.
En ja, volgens mij heb ik een laatst een keer een scherm voorbij zien komen met twee knoppen, inloggen bij Vodafone of inloggen bij Ziggo.
Heb je daar het webadres van?

Prettig weekend,

Ton.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Daar heb ik geen kant en klaar adres voor helaas. Stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter, dan kijken we met je mee in jouw account.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met onze collega's en is het verholpen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic