Trudie54

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Vodafone simkaart zou het vandaag moeten doen, hoe laat gaat dit in, ik moet vandaag kunnen bellen.

Vandaag 3 oktober zou mijn simkaart het moeten doen, ben ik te vroeg wakker ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Trudie54

Welkom op de community!

Ik begrijp uit je bericht dat je vandaag met je nummer naar ons toe komt 🙂 Welkom alvast!

Mocht je nummerbehoud aangevraagd hebben via ons, dan zal je oude simkaart tot het moment van overgaan actief zijn. Daarna is het simkaartje van ons actief.
Op dat moment mag je dan ook je simkaart van ons in het toestel stoppen en even opnieuw opstarten.

Vanuit hier heb ik helaas niet de mogelijkheid voor je om te controleren wanneer je nummer actief gaat. Vaak is dit in de loop van de dag. Kun je ons anders eens een berichtje sturen via Twitter of Facebook of eventueel een chat starten? Dan kijken we graag met je mee:)

Laat je me weten of het gelukt is en je nummer actief is bij ons?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Trudie54

Welkom op de community!

Ik begrijp uit je bericht dat je vandaag met je nummer naar ons toe komt 🙂 Welkom alvast!

Mocht je nummerbehoud aangevraagd hebben via ons, dan zal je oude simkaart tot het moment van overgaan actief zijn. Daarna is het simkaartje van ons actief.
Op dat moment mag je dan ook je simkaart van ons in het toestel stoppen en even opnieuw opstarten.

Vanuit hier heb ik helaas niet de mogelijkheid voor je om te controleren wanneer je nummer actief gaat. Vaak is dit in de loop van de dag. Kun je ons anders eens een berichtje sturen via Twitter of Facebook of eventueel een chat starten? Dan kijken we graag met je mee:)

Laat je me weten of het gelukt is en je nummer actief is bij ons?
Trudie54
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yess het werkt
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat goed 🙂 Fijn dat het opgelost is!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic