LDDS

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Mijn Simkaart van Samsung Galaxy S2 schakelt zichzelf uit

Mijn Simkaart van mijn Samsung Galaxy S2 schakelt zichzelf uit, zomaar van de ene op heet andere moment, dan moet ik weer mijn pincode in toetsten en dan is mijn telefoon weer operationeel. Hoe kan dit en zijn er meer mensen die hier last van hebben. Gisteren gebeurde het zeker zo'n 6 keer, zelfs een keer tijdens een telefoon gesprek. Erg lastig.
 
Alvast bedankt voor de reacties enhet mee denken!!
8 Reacties 8
LDDS
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
niemand?
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey LDDS,

Ervaar je dit probleem op alleen een specifieke locatie? of op specifieke tijden?

Ben je dan met iets bezig of gebeurd het ook als het toestel op de kast ligt?

LDDS
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
hij doet het overal, ook als ik bezig ben, maar vooral als ik er niets mee doe, maak niet uit waar hij dan ligt of waar ik ben.
Silver_R

Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik ook last van. Niet 6x per dag maar toch regelmatig. Dit had ih met de HTC Desire ook.
Daar is het nooit opgelost.
Kan me niet voorstellen dat het aan het toestel ligt.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Silver_R:

De problemen zijn toendertijd zeker opgelost. De individuele problemen die overbleven waren ook toestel gerelateerd.

Als jullie onderstaande informatie in een PM naar mij willen sturen zal ik eens kijken wat wij voor jullie kunnen doen.

1. Mobiel nummer:
2. SIM Kaart nummer:
3. Sinds wanneer heeft men er last van:
4. Type toestel:
5. Netwerk waarop de men aangemeld is (3G/2G):
6: Postcode(s) van waar het probleem wordt ondervonden:
7. Toestel informatie, graag alle informatie zoals die vermeld staan onder: Menu > Instellingen > Over deze telefoon > Software informatie

Zonder specifiekere informatie kunnen wij helaas niets betekeken.

LDDS
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb je PM gestuurd 🙂
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Thnx!

die is goed ontvangen en al mee bezig! check the pm inbox!

groetjes,
superberger

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had het zelfde probleem en heb het weer.
 
2 maand geleden ook dit probleem toen naar de Vodafone winkel in Rotterdam geweest daar zit een monteur .
Hij heeft de tel gereset of zoiets en probleem was opgelost.
 
nu vorige week via samsung kies software update gedaan en probleem is weer terug het is dus een software probleem.
je kan via samsung kies niet terug in software dus wordt weer een tank benzine naar Rotterdam vrees ik.
 
Of kan Vodafone hier in helpen ?
 
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic