Viktorija

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn Red Unlimited zonder kans op aanvulling (waarom heb ik deze probleem?)

Goedenavond,

wat gebeurd er met mijn contract, ik heb unlimited, abonnement is bijna 10 jaar, ik heb thuis geen internet daarom heb ik onbeperkt internet gekozen als abonnement. Nu ik heb mijn nummer verlend, en heb ik steeds problemen met mijn unlimited. Ik heb volledige unlimited abonnement, ik kan niet steeds 2 GB aanvullen als mijn internet op is. Er komt steeds neem contact op met 1201. Ik heb contact opgenomen, niemand kan me helpen. Help mij met mijn abonnement. Waarom moet ik bij een unlimited abonnement, een extra simkaart kopen omdat mijn ONBEPERKTE internet op is? Waar slaat dit op? Voor wat betaal ik red unlimited? Fix dit.

Hoe vaak heb ik niet gebeld - ze kijken naar iets in het programma en hangen dan op, en dit is een service?

 

Gr,Viki

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Viktorija 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

10 jaar dit abonnement? Ik neem aan dat je via de app wil proberen om die 2GB te krijgen?! Probeer eens via het versturen van een sms bericht. Stuur een SMS met de tekst GB aanvullen naar 4000. Als het goed is moet deze methode wel goed werken. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En dan nog even terug komen op je laatste vragen. Red Unlimited heeft een eerste plafond van 10GB en als je die hebt vol gemaakt dan krijg je er 1x 2GB bij. Zodra die op is moet je het zelf aanvullen, met elke keer 2GB. Dit is Unlimited en zo gedaan omdat er anders mensen zijn die er heel snel doorheen gaan. Maar Unlimited is het wel, met de update van 2GB. En daar betaal je dus voor 😁

Viktorija
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik hoop dat ik niets extra betaal voor deze manier van aanvullen?

Viktorija
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb geprobeerd lukt niet!!! 

Geen enkele methode werkt! Kunnen niets zeggen tegen het servicecentrum, het werkt niet per sms, ook niet per app.
Wie kan me helpen??

Viktorija
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik kan niet de hele dag aanvullen, OOIT!!! Pas na 00⁰⁰ wordt de dagelijkse limiet van 10 GB bijgewerkt. Dit probleem begon gisteren, daarvoor was alles in orde.

SD86

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voor het aanvullen van de 2GB betaal je niks extra's. Mocht het niet werken dan moet dit onderzocht worden @Viktorija door de klantenservice of een van de moderatoren hier.

Viktorija
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

daarom schrijf ik hier -  kan ik niet aanvullen, ik schrijf / bel ze = niemand doet iets

Viktorija
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@mention

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Viktorija

Wat apart dat je sinds het verlengen van jouw abonnement problemen ervaart met het aanvullen van je data. Zoals hier al is vermeld heb je bij Red Unlimited  een eerste plafond van 10GB en als je die hebt vol gemaakt dan krijg je er 1x 2GB bij. Zodra die op is moet je het zelf aanvullen, met elke keer 2GB. Dit aanvullen kan via My Vodafone (app en browser) of door GB aanvullen te sms'en naar 4000. Houdt hierbij altijd wel rekening met een kleine verwerkingstijd. 

Ik begrijp dat het aanvullen bij jou helemaal niet meer lukt? In dat geval moet er een case aangemaakt worden, zodat dit nader onderzocht kan worden. Ook zie ik dat je vrijdag contact hebt gehad en de laatste collega een case heeft aangemaakt. Tijdens dit gesprek ben je in de wacht gezet, maar helaas was de verbinding daarna verbroken. De case is helaas onjuist aangemaakt. Zou je opnieuw de klantenservice willen bellen zodat er een nieuwe case aangemaakt kan worden? Deze mogelijkheid he ik helaas niet via de Community. Mijn excuses voor het ongemak.

Nogamer

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik kan mijn tegoed neit aanvullen in mijn Red Unlimited

In de app niet en via de sms ook niet.

Ik krijg van jullie wel een melding dat jullie mijn opdracht niet kunnen verwerken. Met een telefoonnummer maar jullie zijn op dat nummer niet eens bereikbaar (0654500100)

Zoveelste akkafietje.

 

Viktorija
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedeavond,  ik heb jullie advies gevolgd, gebeld, de situatie uitgelegd en mij werd verteld dat er een nieuwe opdracht of dergelijke is aangemaakt. Nu is 6 werkdagen voorbij + 4 weekenddagen. Niks is veranderd, ik heb nog steeds geen onbeperkt internet. Ik kan niet elke keer mijn internet verlengen, mijn unlimited werkt niet. Ik betaal hiervoor geld, doe iets! 

Hoevaak moet ik nog bellen??

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Viktorija

Ik zie dat er inderdaad een case is aangemaakt op 10 november, zodat er onderzocht kan worden waarom het bij jou niet lukt om de data aan te vullen. Dit is case 11487518. Ik heb een notitie achtergelaten dat je tot op heden nog niets hebt gehoord en of er zo snel mogelijk contact met je opgenomen kan worden. 

Viktorija
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

wachten tot iemand contact met me opneemt! Ik ben zat om te bellen en mijn probleem uit te leggen! Het probleem met nummer waarvan de laatste cijfers 0564 zijn.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic