ghislain

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Internet ligt er savonds rond 00:00u vaak uit terwijl ik gewoon h+ of 3 verbinding heb

Mijn Internet verbinding is overdag traag met normaal bereik en s'nachts ligt hij er vaak uit. Daarbij is mijn tel bereik signaal vaak niet hoger dan 3 strepen en op dit moment maar een. In het begin was het goed maar sinds de brand is het niet al te best
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Ghislain, het is lang geleden dat ik de brand gehoord heb 😉 Ik verzeker je dat die geen invloed meer heeft.

Wil niet zeggen dat er niks mis kan zijn op jouw thuispostcode natuurlijk. Hoeveel balkjes bereik je hebt zegt opzich niet zo veel over hoe snel je verbinding is. Ook met 3 balkjes kun je een prima snelheid halen. Als dat niet zo is moeten we uitzoeken waarom.

Zou je deze vragen eens willen doorlopen? http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996
Dan kunnen we misschien uitzoeken waardoor je dit merkt.
ghislain
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het even doorgelezen maar dat is het niet bij mij lijkt het er op dat er vanaf s'nachts storingen zijn met het Internet postcode 2908 het gebeurt dus met pure regelmaat. Dat van mijn streepjes is misschien nog het minst erg want s'nachts bel ik toch niet. Maar het valt op en is soms vervelend.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Ghislain, zou je me toch de antwoorden op de verschillende "internet" vragen kunnen geven? Het geeft me namelijk een goed idee waar ik zou moeten gaan zoeken.

Kun je me daarnaast vertellen of er iets speciaals aan de hand is in de omgeving? Wordt er bv gebouwd of kun je iets anders opvallends bedenken?
Ook zou handig zijn als je een locatie kunt geven waar je 3G wel normaal werkt. Dan kan ik de verschillende plekken vergelijken 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic