Hansk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn 2 zakelijke telefoons hebben geen verbinding na overzetten van ziggo naar vodafone

HOGE URGENTIE
Mijn bedrijf ligt stil nadat de overzet actie gisteren is foutgelopen. Ik kan enkel bellen met vodafone om het op te lossen maar dat is toch knap lastig zonder telefoon . Emailen kan blijkbaar niet. Ik probeer het via facebook maar het duurt minimaal een uur voordat iemand antwoord. En dus moet ik een account aanmaken hier waarbij mijn geboortedatum verplicht is en dan maar hopen dat iemand het op pikt?
Ik ben niet erg blij momenteeel
4 Reacties 4
Hansk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb ondertussen antwoord via Facebook. Jullie willen mij echt kwijt als klant. Ik moet zelf naar de winkel (op 32km) of ik moet 2 dagen wachten tot nieuwe simkaarten zijn opgestuurd. Dat is onacceptabel, een spoedlevering omdat ik mijn onderneming niet kan uitoefenen is blijkbaar teveel van het goede.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hansk, welkom op het Vodafone Forum. Ik begrijp dat dit geen fijne situatie is. Is het inmiddels al opgelost? Het Forum is in ieder geval niet bedoeld voor vragen waarbij je gegevens nodig zijn. Mocht het nog niet zijn opgelost, neem dan even opnieuw contact op met de klantenservice. Dit topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic