Gesina1902feb!%

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Mifi verbonden maar geen internet

Mifi apparaat met een Yoigo data kaart werkt prima tot gister. 21 december gekocht voor een maand internet. Geeft aan verbonden maar als ik iets wil openen blijft hij " hangen". Zowel op mijn tablet als op mijn telefoon. Kaartje al uit de mifi gehaald en opnieuw erin. Yoigo kaartje opgeladen met €10,-. Maar hij doet het niet. Wat kan ik hier aan doen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 5Oplossingen
  • 6Likes

@Gesina1902feb!% Vermoedelijk dien je dan de mobiele netwerkinstellingen van de betreffende provider (Yoigo) dan in te stellen. Dit kwam ik tegen op hun eigen website. 

Bekijk in context

Gesina1902feb!%
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja dat dacht ik ook al. Morgen maar eens zo'n winkel opzoeken. Ik ga ook nog even naar die link kijken van. Bedankt voor het meedenken.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hallo @Gesina1902feb!% 
Wat is een Yoigo kaartje? Is dat een provider of?
Je zit hier op de Vodafone Community! Maar goed, ik kan het mis hebben en dat Vodafone tegenwoordig ook yoghurt kaartjes verkoopt 🤭

En als het een andere provider betreft, neem dan contact op met hun. Of met het merk van je mifi.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 5Oplossingen
  • 6Likes

Goedemorgen @Gesina1902feb!% en een warm welkom op de Community.

Nog de beste wensen en een gezond & gelukkig 2023 ! Vervelend dat je sinds gisteren ineens niet meer kunt internetten via jouw Mifi apparaat. Mijn is alleen niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt met een Yoigo kaartje?  Is dat een provider waar je mobiel (data) tegoed koopt?  We hopen dat je dit nader kunt toelichten. Wat betreft het Mifi apparaat, controleer of het apparaat goed ingesteld staat en met het juiste mobiele netwerk verbinding maakt. Raadpleeg hiervoor eventueel de (online) handleiding van het betreffende apparaat. 
 

Gesina1902feb!%
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik zit in Spanje en heb daar bij een Yoigo winkel een telefoonkaart gekocht met 250GB internetdata.

Gesina1902feb!%
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het Mifi apparaat is van Vodafone en je kunt er elk prepaid telefoonkaartje in doen wat je wilt en in welk land je zit. Portugal ook een kaartje van MEO erin gehad en een maand gewoon TV gekeken en internet gebruikt.

1000002446.jpg

1000002447.jpg

  

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 5Oplossingen
  • 6Likes

@Gesina1902feb!% Vermoedelijk dien je dan de mobiele netwerkinstellingen van de betreffende provider (Yoigo) dan in te stellen. Dit kwam ik tegen op hun eigen website. 

Gesina1902feb!%
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja dat dacht ik ook al. Morgen maar eens zo'n winkel opzoeken. Ik ga ook nog even naar die link kijken van. Bedankt voor het meedenken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic