vorig jaar kocht ik die mifi en de simkaarr, met een maandbundel voor interner dat in heel ejropa zou moeten werken. Ik kan ee echter alleen iNedrland mee internetten vorig jaar net over de grens in Belgie, allen etwert gee jnternet, Vodafone heeft alles gecontroleerd maar kon het probleem niet vinden ze zouden blijven zoeken. Dit jaar net oer de grens in Duutsland herzelfde, bij Vodafone in Denekamp geweest, die hbben Vodafone gebeld die een reset uirgevoerd heeft, terug in Duisland blijft het probleem bestaan, niet oogelost dus. In Nordhorn bjj Vodafone geweest die odrsteunen een nederlandse simkaart niet, wel heeft men de settings van de mifi nagezien en die waren correct, bellen vanuut Duutsla d ging wel conclusie simkaart stuk. Toen zelf maar gechat met vodafone, die vertelde mij dat bjj de asn lie.vodafone.com moest staan en daar stond enkel vodafone, maar de simkaart werkte wel in nederland ! Dus toch maar die aanpssing gemaakt, dat ging ekel via een nieuw profiel en zowaar iternet werkte ! Nu nog afwachten of de simkaart nog werkt in Nederlad, wel vreemd voor Nederlad is vodafone schijnbaar voldoende, voor europa is live.vobafone.ckm echt vereist ????