Marcel_!

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mifi TP Link i.c.m. prepaid

Dag, ik heb de APN naar mijn idee juist ingesteld. Alleen de profiel naam kan niet met een spatie.

Toch verbreekt hij telkens na een tijdje de 4G.

Wie heeft nog een tip?

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1102Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Marcel_!, welkom hier!

Hé, wat onhandig dat de verbinding via jouw TP Link Mifi-router na verloop van tijd verbreekt. In ieder geval ligt het niet aan de APN-instellingen, want als dit de oorzaak was geweest dan komt er in zijn geheel geen verbinding tot stand. Er lijkt in jouw situatie dus iets anders aan de hand te zijn, waardoor de 4G verbinding na een tijdje verbreekt. 

Een mogelijke oorzaak kan de lokale dekking zijn, maar ook een andere instelling in jouw TP-Link Mifi router. Je zou eventueel kunnen testen wat er gebeurt als je de Mifi router test op een andere locatie. Ook kan je jouw TP-Link Mifi router eens volledig terugzetten naar de fabriekinstellingen. 

Wellicht hebben @Energieboy en @Tjeerd85 ook nog handige tips en tricks voor je? 🙂 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Probeer eens een abonnement simkaart erin te steken en zien of je dan ook problemen hebt. Iemand anders heeft op deze community deze info achter gelaten: Via webinterface nieuw profiel aanmaken met volgende instelingen : static / IPv4 & IPv6 / live.vodafone.com / PAP. Geen username/password. Mifi daarna uitzetten en weer opstarten.

Omdat die het wel doet, ligt het niet aan je simkaart. Ik had je anders verwezen naar de klantenservice om de poorten na te laten kijken maar dat is nu niet nodig want je kan eerst een tijdje wel gebruik maken. Er zal een instelling op de Mifi zijn, wat je alleen kan testen als je er een andere simkaart in stopt (het liefst een abonnement) en dan zien wat hij doet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic