lammertsm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Microsim wordt niet actief

Vorige week woensdag heb ik mijn abonnent verlengt, het toestel wat ik gekozen heb bij de verlenning maakt gebruik van een MicroSim.
De oude sim kaart is uit dienst gehaald en de nieuwe is geregistreerd (Via Belcompany), echter tot op heden is deze wijziging niet doorgevoerd. Afgelopen vrijdag via de Belcompany is er nogmaals een nieuwe MicroSim uitgegeven.
De oude sim is nog steesd actief en kan dus sinds woensdag nog steeds niet mijn nieuwe toestel gebruiken terwijl het nieuwe abonnement al ingegaan is!
 
1 Reactie 1
SanCall

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Lammertsm,

Ik kan me voorstellen dat het rot is als de simkaart niet werkt bij aanschaf.
Het kan inderdaad zo zijn dat deze nog niet is geactiveerd.
In verband met de Privacy Wetgeving doen wij dit ook niet via Forum.

Ik wil je vragen contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dit voor je aanpassen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic