En hier nog iemand met dezelfde vraag, al ben ik nog geen klant bij Vodafone.
Ik verwacht mijn iPhone 4 ook aan het einde van deze maand. Nu wil ik dus alvast een abonnement afsluiten bij Vodafone maar blijkbaar wil Vodafone geen nieuwe klanten...
Heb al meerdere keren aan de telefoon gehangen met medewerkers van de klantenservice en van de orderstatus desk, maar helaas weet niemand aan de lijn bij Vodafone weet waar ik het over heb of bij wie ik moet zijn. Micro Sim? Wat is dat? Dan moet u niet hier zijn! etc..
Bij dat 08000200580 nummer (optie 1) heb ik al 3 keer langer dan een half uur in de wachtrij gestaan. Dat ik ook nog blijf hangen om klant te willen worden is toch ook van de zotte eigenlijk?
Inmiddels heb ik al een uitgebreide verzameling namen van medewerkers die ik gesproken heb en ik kan vertellen dat die niet meer op 1 hand te tellen zijn. Tevens word ik constant van het kastje naar de muur gestuurd. U moet dit nummer bellen en optie 1, u moet dat nummer bellen, u moet zus u moet zo.. IK moet niks! Ik wil gewoon klant worden en een antwoord op mijn vraag, het is graag of niet!
Voor de laatste keer probeer ik het dan maar hier, komt die:
Is het mogelijk om mijn simkaart die ik straks ga ontvangen van Vodafone in een later stadium (als de Micro Sim leverbaar is) om te ruilen voor een Micro Simkaart met behoud van mijn nummer en hetzelfde abonnement.
Indien dat mogelijk is teken ik nu direct voor een 2-jarig contract (ANWB Leden actie / Vodafone Sim Only Bel+Sms+Web 400 voor 14,95 per maand).
Als ik geen antwoord krijg blijf ik lekker bij T-Mobile. Ik ga namelijk niet een 2-jarig contract afsluiten als ik niet de zekerheid heb of ik dat abonnement ook daadwerkelijk kan gaan gebruiken in mijn eigen toestel.
Aangezien ik volgende week mijn Iphone 4 krijg, heb ik nog maar eens gemaild met Vodafone over de komst van de Micro-sim. Ik kreeg vanochtend het volgende antwoord van de klantenservice:"Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft een vraag over de Micro Simkaart.Vodafone levert momenteel deze Micro Simkaart. U kunt contact opnemen met onze verkoopafdeling om deze te bestellen. De verkoopafdeling is bereikbaar op 0800-0560."In mijn vraag had ik duidelijk vermeld dat het ging om mijn telefoonabo bij mijn Iphone4.Ik heb gelijk gebeld met de klantenservice en na 3x te zijn doorverbonden en bijna 45 min. aan de telefoon te hebben gehangen, werd mij verteld dat Vodafone de micro-sim niet levert. Ik snap er nu niks meer van. Het antwoord op mijn vraag was toch vrij simpel. We verkopen ze wel. Maar als je het betreffende nummer belt, dan weten ze van niks.Hun advies, ga eens in de Vodafone store vragen. Had ik al geprobeerd. We hebben 2 winkels in onze stad, allebei verschillende antwoorden. één zei: komt binnenkort, andere zei: voorlopig nog niet.Ik hoop dat Vodafone zijn klanten niet al te lang laat wachten.
Ook ik heb gemaild met de klantenservice van Vodafone. Als antwoord kreeg ik:Geachte heer, mevrouw, van de VeldeHartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt wanneer we de micro sim gaan leveren.Sinds vrijdag 23 juli ondersteund Vodafone de micro sim. Deze is te verkrijgen in de Vodafone winkels of via onze online winkel.Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.Met vriendelijke groet Vodafone KlantenserviceDaarnaast heb ik contact gezocht met de winkel waar ik m'n iPhone met VF abbo heb besteld. Ook zij bevestigden dat er een microsim meegestuurd wordt met mijn bestelling.Verwachte leverdatum is 6 augustus, nog even afwachten dus, maar zodra ik meer weet zal ikhet hier melden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.