JinSmeding

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Micro SD-kaart foutmelding

Hallo,

De micro SD-kaart van SanDisk werkt niet meer. In de Samsung Galaxy Young (s6310) geeft hij een foutmelding aan in de meldingbalk bovenin het scherm. Als je daarop klikt, vraagt hij of je hem wilt formatteren.

Ook heb ik geprobeerd om de micro SD-kaart met een adapter in mijn computer te doen, maar dan komt er een melding of je hem wilt formatteren. (De schijf in station F: moet worden geformatteerd voordat u deze kunt gebruiken) Als je dan op annuleren drukt gaat ie weg, maar dan kun je de bestanden die erop staan nog steeds niet zien. Wel kun je de SD-kaart zelf zien bij 'mijn computer'. Als je op daarop klikt krijg je de volgende meldingen:
- "De schijf in station F: moet worden geformatteerd voordat u deze kunt gebruiken."
Als je dan op annuleren drukt krijg je:
- "F:/ is niet toegankelijk
Het volume bevat geen herkenbaar bestandssysteem.
Controleer of alle vereiste bestandssysteemstuurprogramma's zijn geladen of het volume niet is beschadigd."

Het ligt niet aan de adapter, die doet het met een andere micro SD-kaart wel. Ik wil niet formatteren omdat er nog bestanden opstaan, die ik nog niet op een computer heb opgeslagen.

Daarnaast heb ik twee SD-kaart recovery programma geprobeerd, maar de een kan de kaart niet eens vinden en de ander kan de kaart niet lezen.

Groet,
4 Reacties 4
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hoi @JinSmeding

Welkom op het Vodafone Forum. Volgens mij kun je dit het beste even vragen aan SanDisk zelf. Je vind hun productondersteuning hier.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Je hebt VIJF JAREN garantie op de goede werking van SanDisk geheugenkaarten.
Ondervind je problemen met de werking van deze SanDisk geheugenkaarten.
Dan kun je via hun Chat of Forum contact opnemen met SanDisk voor ondersteuning en hulpvragen.

Weblink: http://kb-nl.sandisk.com/app/utils/chat

Volgens mij valt jouw kwestie wel onder de garantie-voorwaarden van SanDisk.
Hopelijk heb je het aankoop-bonnetje / de aankoop-factuur nog onder handbereik.

Verder kan niemand op dit Forum jou helpen met jouw probleem.
Daarvoor moet je toch echt bij de SDHC-memory-card-specialisten van SanDisk zijn.

Succes !


Netwerker



JinSmeding
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank allemaal voor de reacties
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic