rob-reek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Met tussenpozen dagelijks geen internetverbinding

Hooi,
 
Sinds enkele weken heb ik meerdere malen per dag een kwartier tot een uur geen internet op mijn BB Bold 9700. Gedurende die tijd staat er bovenin wél 3G, maar géén BB-tekentje. Als ik bijvoorbeeld een WhatsApp stuur, wordt deze niet verzonden. Een halfuur later gaat ie wel en krijg ik ook meteen een paar reacties terug... Ook kan ik geen webpagina's bezoeken.
 
Zoals gezegd gebeurt dit een paar keer per dag en beperkt me sterk in m'n communicatie. SMS en bellen gaat nog wel.
 
Graag advies in mogelijke oplossingen. Gezien de symptomen likt het een intern probleem van de telefoon te zijn. Ik woon in de regio Eindhoven en dat is goed bedekt.
 
Groetjes en alvast bedankt,
 
Rob R.
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey rob-reek,

Heb je al geprobeerd om je Blackberry te koppelen aan je PC met Blackberry Desktop Manager? Daarmee kun je een backup van je toestel maken en daarna een update of een fabrieksreset uitvoeren. Mogelijk wordt daar het probleem mee opgelost.

Eindhoven zou inderdaad een goede dekking moeten hebben dus probeer bovenstaande even 🙂


rob-reek
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je reactie Arina. Ik ga ermee aan de slag.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic