Doerakkes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Met de My Vodafone-app inloggen op Tegoed

Ik heb een Galaxy Ace met Android 2.3
Ik heb daarop uit de Play Store de My Vodafone-App geinstalleerd.
Ik vond deze handig om daarmee mijn tegoed ed te kunnen checken.
 
Als ik deze app open dan blijft Tegoed en Abonnement lichtgrijs en ik kan deze nog niet gebruiken om actief te worden.
De andere (tarieven-Apps-Entertainment ed.) zijn donkergrijs en kunnen wel aangeklikt worden.
 
Na klikken op (wil je toegang tot my Vodafone en alle opties die daarbij horen? Log dan nu in.
Als ik deze aanklikt en mijn correcte gegevens heb ingevuld (en onthoud mijn gegevens), dan krijg ik de melding inloggen je bent succesvol ingelogt.
 
Nu ben ik weer in het hoofdscherm en nog steeds is Tegoed en Abonnement lichtgrijs en kan niet worden gebruikt!
Ook als ik weer op, wil je toegang tot my Vodafone en alle opties die daarbij horen, heb geklikt, dan moet ik toch steeds weer mijn wachtwoord invullen maar mijn 06 nummer onthoud hij wel?
 
Wat doe ik fout?
1 Reactie 1
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Doerakkes, Welkom op ons forum..... Jij doet helemaal niets fout.... de fout zit hem in de App zelf, dit is een bekend probleem dat helaas wel een swil vookomen,men is ook bezig dit op te lossen. Meldt je met dit probleem bij de Smartphone Crew, die zullen wat gegevens verzamelen en dit door sturen naar onze 2de lijnbsupport die met dit probleem bezig zijn, hoe meer informatie zij ontvangen hoe eerder dit probleem opgelost zal zijn. Groeten,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic