howcome

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Met 4g data gaat de oproep direct naar de voicemail

Sinds een aantal dagen ben ik op mijn android telefoon (Zopo ZP999) thuis niet meer bereikbaar. Zodra ik de deur uit stap gaat het prima, maar als ik binnen zit, wordt iemand die mijn belt direct doorgeschakeld naar de voicemail.
Ik heb alle instellingen van de telefoon gecontroleerd en alle doorschakelingen zijn niet actief.
Het merkwaardige is dat als ik het voorkeursnetwerk op 2g/3g zet in plaats van 2g/3g/4g dan kan ik ook thuis gebeld worden, maar dan heb ik buitenshuis (zonder wifi) alleen een Edge dataverbinding, terwijl ik voor 4g betaal.
Ik wordt er echt helemaal gestoord van.


3 Reacties 3
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
howcome , welkom op het forum! Ik zie dat er nog niemand op je topic reageerde. Jammer om te lezen dat je in huis een slechtere netwerkdekking ervaart! Binnenshuis is netwerkkwaliteit moeilijker te garanderen, omdat dit beïnvloed wordt door verschillende factoren. Het kan zijn dat je op 2G of 3G inderdaad een stabieler netwerk ervaart. Zoals je het omschrijft lijkt het erop dat buitenshuis juist de 4G verbinding het sterkst is. Ik raad je aan onze Network Check eens te doorlopen. Leveren de stappen niets op, dan kun je het probleem melden bij de Network Crew. Zij kunnen het dan verder onderzoeken.

Verder zit er wel een oplossing voor binnenshuis in de pijpleidingen, deze zal in het najaar van 2016 beschikbaar zijn. Kijk hier voor meer informatie.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic