Johnsjon

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Meldingen Vodafone Updates en SD-kaart.

Ik heb sinds een week een S7 Edge. Ik krijg constant 2 meldingen :
- Vodafone Updates. Klik hier om te downloaden.
- SD-kaart. Tik hier om mediabestanden over te dragen.

Als ik de Vodafone Updates wil downloaden, gaat hij dat proberen en geeft even later aan dat het downloaden mislukt is. Elke keer dat ik het opnieuw probeer, mislukt het weer, maar de melding blijft staan.
Als ik op de SD-kaart melding tik, krijg ik wat mappen te zien. Ik weet verder niet wat ik daar mee moet, maar de melding blijft staan.
Als ik de meldingen wis, komen ze weer terug. Vodafone Updates geeft er ook nog een irritant geluidje bij.
Ik heb al gezocht in Instellingen, Meldingen, App-meldingen en Applicatiebeheer, maar nergens vind ik waar ik deze meldingen kan stoppen of de apps kan verwijderen of gedwongen stoppen. Alle apps waar de naam Vodafone in voorkomt, heb ik al verwijderd of gedwongen gestopt. (Waarom zet Vodafone ongevraagd al die rommel op mijn telefoon?)
Wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank.
7 Reacties 7
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Johnsjon , welkom op ons forum!

De reden dat je de melding krijgt om de app te downloaden is omdat je een VF Branded toestel hebt. De reden dat je deze niet kunt terugvinden in je apps is omdat deze waarschijnlijk nog niet is geïnstalleerd op je toestel. Je zult dus toch Vodafone updates moeten installeren. Vervolgens kun je in Vodafone Updates Apps geabonneerd uitzetten, zodat je geen meldingen meer ontvangt.
Je geeft aan dat het downloaden echter niet lukt. Krijg je een bepaalde foutmelding of alleen de melding mislukt? Staat hij ook niet al tussen je gedownloade bestanden?

Wat betreft de SD-kaart melding, weet ik hier ook niet direct een oplossing voor. Misschien dat een van de andere users dit weet?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Johnsjon we zijn erg benieuwd! Is het downloaden inmiddels gelukt?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
We hebben al een tijd geen reactie meer gehad op dit topic. Over 48 uur sluiten we dit. Je kunt er dan niet meer op reageren. Hopelijk zijn de meldingen inmiddels verdwenen met de tips van Thomas.
Johnsjon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De melding die ik kreeg, was: "Kan niet downloaden. Tik hier om opnieuw te downloaden." Als ik dat deed, kreeg ik weer dezelfde melding. Hij staat ook niet tussen de gedownloade bestanden.

Na een aantal keer de meldingen wissen, bleven ze weg. Tot ik een Android-update deed en toen waren ze weer terug. Na een aantal keer wissen bleven ze daarna weer weg, maar waarschijnlijk komen ze bij de volgende update weer terug. Vervelend, maar geen ramp.
Johnsjon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, maar dat hoeft ook niet. Ik zit niet op Vodafone Updates te wachten, maar wilde gewoon van de meldingen af. Dat is gelukt, voor zo lang het duurt.
Johnsjon
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De meldingen zijn inmiddels voorlopig verdwenen, maar niet dankzij de tips. Topic kan wel dicht.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Fijn dat de meldingen verdwenen zijn! Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic