Marcvoda

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding registratie simkaart mislukt

Ik krijg de melding registratie simkaart mislukt op mijn telefoon en kan nu niet meer bellen. Ik kan inloggen op myvodafone maar daar staat deze melding;

Op dit moment kunnen we geen informatie tonen over je prepaid. Probeer het later nog eens. Lukt het nog steeds niet? Bel dan onze Klantenservice op 1200. Help! Wat moet ik doen?
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Marcvoda, heb je de laatste 12 maanden wel nog een opwaardering gedaan? Anders kan het zijn dat je nummer komt te vervallen. Via onze klantenservice kunnen we dit nakijken.
Marcvoda
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blijkbaar is mijn nummer zonder enige kennisgeving opgeheven / stop gezet en ben ik het nummer en resterende beltegoed kwijt. Goede service Vodafone, bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic