twilighter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding over aanmelden bij vodafone netwerk blijft terug komen

 
Hallo,
 
Ik heb sinds een week de LG Optimus L5, prima toestel, maar ik krijg regelmatig een melding in beeld.
nl: Dat ik me moet aanmelden bij het vodafone netwerk, en niet via wifi. De melding vraagt dan om wifi uit te schakelen en om me aan te melden. Dat doe ik dan ook. Even daarna krijg ik een melding dat de wifi setup geslaagd is en ik wifi weer in kan schakelen.
 
Ik denk oke dat doe ik even. Lukt ook allemaal, maar een tijdje later krijg ik weer hetzelfde, ik heb deze melding nu al heel regelmatig gehad
en ook iedere keer de stappen gevolgd. Ik krijg iedere keer de medling dat het geslaagd is en vervolgens komt het weer.
 
Hoe kom ik hier vanaf?
 
groetjes Joyce
 

3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Twilighter,

Dat is vreemd. Het lijkt erop dat het met je software/instellingen te maken heeft.

Je kunt eens proberen een backup van je toestel te maken en daarna je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Dit kan het probleem eventueel verhelpen. Laat me even weten of het heeft geholpen!
blanka

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb dit probleem ook , alles stappen al ondernomen en probleem blijft
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Blanka,

Ga in dat geval even met het toestel langs de Vodafone winkel. Daar kunnen ze het toestel bekijken en eventueel opsturen ter reparatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic