Cynt76

Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding 'minder dan 250mb van datategoed over' klopt niet

Vandaag kreeg ik een melding van Vodafone dat ik nog minder dan 250mb van mijn datategoed over heb. Volgens de Vodafone-app had ik 800mb gebruikt deze maand, terwijl ik een abonnement heb met daarbij 10gb datablox.
Hoe kan het dan dat ik deze melding krijg? En betekent dit dat ik (onterecht) moet betalen wanneer ik over de 1gb heen ga?
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo, het probleem dat je aangeeft is bij ons bekend. Waarschijnlijk is de informatie die je in de App ziet niet accuraat op dit moment, dit kan betekenen dat je bundel al leeg is en dat je buiten je bundel bent gegaan. Ik kan me voorstellen dat dit niet wenselijk is, maar we werken aan een oplossing. Om na te gaan of dit bij jou inderdaad het geval is dienen we dit voor je na te kijken. Je kunt hierover contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 1201 of door het starten van een chat. Meer informatie hierover vind je op vodafone.nl/support. Alvast bedankt voor je begrip.
Cynt76
topicstarter
Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Uw antwoord klopt niet.
Ik geef aan dat ik 10gb aan data heb bij mijn abonnement. Toch geeft hij na 800mb al aan dat ik minder dan 250mb over heb.
Dat klopt niet, want ik heb dan nog ruim 9gb over.
Mijn vraag was alleen, of ik dan evt onterecht een rekening zou krijgen, want het lijkt alsof de 10gb niet geregistreerd staat. Hij staat overigens wel goed in de app.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Cynt76,

Ik denk dat ik al weet wat er aan de hand is. Waarschijnlijk heb je al een sms gekregen nadat de 1e GB op was. Alsnog zul je dit na moeten laten kijken door de klantenservice. Serkan heeft je uitgelegd op welke manieren dit kan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic