ryan25149

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding: kan niet aamelden bij uw Blackberry ID-account

ik kan opeens niet meer inlogen bij blackberry app world of blackberry protect.
 
heb net een nieuwe blackberry torch 9860 en ik kon 2 dagen terug nog inlogen op blackberry app world maar na dat ik een zo'n goedmaker app van blackberry downloaden liep me telefoon vast en heb ik die 3 keer opnieuw moeten opstarten door de batterij er uit te halen voordat die het weer normaal deed, daarna kon ik opeens niet meer inlogen bij de app world en blackberry protect. krijg dan een melding : kan niet aamelden bij uw Blackberry ID-account.
 
ik heb al 5 keer me wachtwoord gereset en heb ook de app world opnieuw geinstaleerd.
 
kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?
 
alvast bedankt!
4 Reacties 4
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Ryan25149,

Ik durf je niet te zeggen wat er precies verkeerd is gegaan in je toestel, ik hoor het nu voor het eerst,
Welke app heb je gedownload?

Ik zal mijn collega's ook vragen hun oren en ogen open te houden, maar misschien zjin er gebruikers op het Forum die hier ook problemen mee hebben.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum
Patries

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi all,
 
Ik heb hetzelfde probleem. Een nieuwe BB-Bold. Heb wel 2x kunnen inloggen op Appworld maar sinds vanavond (telefoon gisteren gehad) krijg ik steeds melding "Kan niet inloggen bij uw blackberry ID"
 
Ik heb al een zachte en harde reset gegeven, het wachtwoord aangepast en opnieuw ingelogd....ik blijf die melding krijgen.
Op een zelfde forum dat ik via goolge vond blijkt dit probleem ook in augustus bij T mobile klanten icm de Bold 9900 te zijn geweest. Volgens een mod aldaar had het iets te maken met de BB-id die foutief gekoppeld is ofzo ..... de mod heeft wel een oplossing maar dat is het verwijderen van de BB-id van het toestel en de gebruiker een nieuwe aan te laten maken....
 
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
PetraVoet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Ik ben nieuw op dit forum. Moet nog even zoeken hoe dit werkt....
Ik heb sinds een week hetzelfde probleem, kan dus ook niet meer aanmelden in de app world met mijn BB ID. Ik krijg steeds de melding: "Verify your network connections and try again".  Als ik op de PC naar de appword ga kan ik wel aanmelden met mijn ID.... Snap niet waar het probleem ligt!
Ook kan ik me niet meer aanmelden bij Facebook. Dan krijg ik de melding:"Kan geen verbinding maken door de huidige beveiligingsinstellingen. Neem contact op met uw netwerkprovider".
 
Ik kan dus niet meer updaten via de appworld, daarom heb ik een update vis de pc gedaan. Mijn OS versie is nu 6.0 pakket 2949 op een BB Bold 9780.
 
Ik hoop dat iemand mij hierin kan ondersteunen!
 
Marjolijn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had tot gister het zelfde probleem en op google word je niet veel wijzer..
Aan/uit, battery pull gedaan, app world eraf en opnieuw.. Niets werkte..

Uiteindelijk naar de winkel gegaan en deze hadden 3 opties:
1. Software update via desktop (computer gaf aan dat er nog een wachtwoord ingevoerd moest worden ingevoerd.. Terwijl we juist op dit punt vastlopen.. Dus kwam niet verder)

2. Ter reparatie opsturen (duurt zo'n 2 a 3 weken)

3. Het toestel terug zetten in fabrieksinstellingen ( dit heb ik gedaan, ik kreeg weer dezelfde fout.. Toen maar een nieuw account aangemaakt, nieuw mailadres en wachtwoord.. Nu doet mijn telefoon het eindelijk naar behoren! Er is dus wel een oplossing! Alleen een rigoureuse)

Hoop dat je er iets aan hebt..

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic