ErikNL81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding geen mobiel data abonnement geactiveerd buitenland

LS,

Op 1 van onze zakelijke nummers wordt de melding gegeven dat er geen mobiel data abonnement geactiveerd buitenland is. Na voor de tweede keer een uur in de wacht te hebben gestaan wordt wederom gewoon de verbinding verbroken. Ontzettend slechte service voor trouwe klanten (10 jaar plus)!!! Voorheen op zelfde nummer altijd goed gewerkt.

Bundels staan aan, limiet is ook niet bereikt, ik wil een oplossing.

Mvg,
Erik
3 Reacties 3
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
De beheerder laten bellen met 1200 (vanaf een Vodafone-telefoon) en in het menu aangeven dat je telecombeheerder bent. De wachttijd is dan meestal max. een paar minuten?

Welk nummer hebben jullie gebeld? Via het forum gaat dit niet zomaar opgelost worden.
ErikNL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hebben het nummer gebeld via Zakelijk support en dan vanaf een vaste lijn.. vanochtend na de eerste keer na letterlijk een uur in de wacht gestaan te hebben en te worden opgehangen de tweede keer na 45 min opgegeven...
Schandalig om zo met je klanten om te gaan.. ik probeer het later wel nog een keer al vraag ik me af of ik ooit wel eens heb gebeld op een moment dat het niet 'drukker dan normaal is',

Dank voor je antwoord in ieder geval.. abo's lopen af dus geen goede beurt om klant te blijven..

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@ErikNL Zou je me hier op het forum een privébericht willen sturen? We kunnen individuele problemen inderdaad via het forum niet behandelen, maar dat je 2x een uur in de wacht staat, dat zou écht niet moeten kunnen. Ik vraag me af of er technisch niet iets fout gaat. Het is op sommige momenten wel vrij druk, maar zó druk is het nou ook weer niet.

Stuur me aub daarom een privébericht met daarin
- het nummer dat je gebruikte om te bellen
- je naam, adres, klantnummer
- het nummer dat je belde (1201, 1200, ander) en de menu-opties die je koos (als je ze nog weet)

Dan kan ik laten nakijken of toen je belde iets mis ging.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic