lucas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding 'doorschakeling Actief'

Ik heb een zakelijk Vodafone abonnement en ik heb onlangs in Belgie een iPhone gekocht. Bevalt erg goed!

Maar... helaas verschijnt elke keer als ik ga bellen of gebeld wordt een popup met de nutteloze melding 'Doorschakeling actief'. Ik moet eerst die melding wegklikken voor ik het telefoontje aan kan nemen (of wachten want na een paar seconden verdwijnt de melding vanzelf). Heel irritant! Ik wil graag dat mensen die mij bellen worden doorgestuurd naar mijn voicemail als ik in gesprek ben, maar ik zou graag van die popup afwillen. Kan dat?
7 Reacties 7
Mike

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier staat het antwoord.

http://www.ruwebit.net/article/356

Met ook het Vodafone loge in de linker boven hoek van je Iphone.
ajansen66

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een zakelijk Vodafone abonnement en ik heb onlangs in Belgie een iPhone gekocht. Bevalt erg goed!

Maar... helaas verschijnt elke keer als ik ga bellen of gebeld wordt een popup met de nutteloze melding 'Doorschakeling actief'. Ik moet eerst die melding wegklikken voor ik het telefoontje aan kan nemen (of wachten want na een paar seconden verdwijnt de melding vanzelf). Heel irritant! Ik wil graag dat mensen die mij bellen worden doorgestuurd naar mijn voicemail als ik in gesprek ben, maar ik zou graag van die popup afwillen. Kan dat?



Werkt perfect !!!! Dank hiervoor.
lucas
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Super, bedankt!
cerielverschoor

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klinkt interessant, ga het vanavond even proberen .
wil

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na update naar 4.0 of hoger werkt deze oplossing niet meer. Melding doorschakelen actief is niet meer weg te krijgen zonder een jailbreak. Hopelijk komt Vodafone zelf met een ipcc bestand dat probleem oplost. Maar waarschijnlijk geeft Apple alleen T-Mobile de mogelijkheid om via itunes een carrier bestand te uploaden naar de iPhone.
wil

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels krijgen sommige gebruikers een carrier update via itunes. Melding doorschakelen actief is na de update weg.Vreemd is alleen dat niet iedere vodafone gebruiker die update krijgt.
mosa

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels krijgen sommige gebruikers een carrier update via itunes. Melding doorschakelen actief is na de update weg.Vreemd is alleen dat niet iedere vodafone gebruiker die update krijgt.



uiteraard deze update heb ik ook binnen gekregen via itunes. Ik heb een iphone 4 simlockvrij. Vrijwel zeker is de probleem daarmee opgelost. Als je deze niet binnenkrijgt, kan je deze alsnog laten uitvoeren doormiddel van de instellingen op de iphone te resetten. Dat doe je door naar instellingen te gaan en dan Algemeen Netwerk Cellular Data Network deze instelling staan net onder de gegevens verbinding. succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic