Wouter_groize

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Meest ideale abonnementsvorm bij langdurig verblijf buitenland

Beste Vodafone,

mijn ouders gaan met een camper naar het buitenland en zullen daar langdurig verblijven. Ik praat dan over periodes van enkele maanden tot een half jaar, waarbij zij af en toe terugkeren naar Nederland. Echter zullen ze het grootste deel, zo'n 80%, in het buitenland verblijven.

Nu heb ik ff zitten kijken bij de Buitenland-bundels maar ik krijg het idee dat er voornamelijk (logischerwijs) rekening wordt gehouden met mensen die op vakantie gaan. Mijn ouders zijn voornemens om gewoon steeds met SIM-kaartjes te klooien, maar dat lijkt mij eerlijk gezegd verre van handig. In hun camper is een MiFi-router aanwezig, waar een SIM-kaart in geplaatst kan worden om zodoende een WiFi-netwerk aan te kunnen bieden. Nu zullen zij niet de hele dag op youtube zitten maar het gebruik van Whatsapp en af en toe browsen via dit netwerkje zou wel erg handig zijn. Dat is met een SIM-kaart natuurlijk waardeloos.

Dus mijn vraag: wat is in een dergelijke situatie de meest ideale abonnementsvorm? Ik ga dan uit van zo'n 50-100Mb dataverbruik per dag.
Alvast bedankt,
Mvg Wouter
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Het ligt er natuurlijk aan waar zij heen gaan.
Betreft de extra bundels zijn er bijvoorbeeld de alles in 1 op reis (2 euro per dag, 20 min bellen, 20 min gebeld worden, 20 smsjes sturen, 20 smsjes ontvangen en 35 mb per dag) deze geldt voor de voordeellanden.
Dan is er de Internet op reis voor de overige landen ( 5 euro per dag voor 30 mb).
Dan is er alles in 1 op reis XL ( (4 euro per dag, 100 min bellen, 100 min gebeld worden, 100 smsjes sturen, 100 smsjes ontvangen en 100 mb per dag) deze geldt voor de voordeellanden.
Betreft de data abonnementen kun je hier terecht https://www.vodafone.nl/shop/mobiel-internet/abonnement/
Hier staan de mogelijkheden beschreven. Echter de klantenservice kan u het beste hierin adviseren.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Wouter,

Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen jouw het beste adviseren wat mogelijk is en het beste bij jouw ouders past.
Vergeet niet dat data in het buitenland duurder is.
Wouter_groize
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Steven,

Bedankt voor je reactie. Beetje jammer van de inhoud alleen, 'bel de klantenservice maar'. Waar is dit forum dan voor?

Dat data in het buitenland duurder is weet ik, vandaar ook mijn vraag. Echter merk ik dat Vodafone voortdurend adverteert met voordeelbundels voor in het buitenland en gunstige tarieven binnen de EU ivm nieuwe regelgeving.

Gr wouter
Anonymous
Niet van toepassing
Het ligt er natuurlijk aan waar zij heen gaan.
Betreft de extra bundels zijn er bijvoorbeeld de alles in 1 op reis (2 euro per dag, 20 min bellen, 20 min gebeld worden, 20 smsjes sturen, 20 smsjes ontvangen en 35 mb per dag) deze geldt voor de voordeellanden.
Dan is er de Internet op reis voor de overige landen ( 5 euro per dag voor 30 mb).
Dan is er alles in 1 op reis XL ( (4 euro per dag, 100 min bellen, 100 min gebeld worden, 100 smsjes sturen, 100 smsjes ontvangen en 100 mb per dag) deze geldt voor de voordeellanden.
Betreft de data abonnementen kun je hier terecht https://www.vodafone.nl/shop/mobiel-internet/abonnement/
Hier staan de mogelijkheden beschreven. Echter de klantenservice kan u het beste hierin adviseren.
Wouter_groize
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey Steven,

Dank voor de wat uitgebreidere info 🙂 Ik zal toch maar eens een belletje wagen dan. Is niet echt mijn favoriete hobby, no offense verder.

Dank en groet (topic mag wel dicht dan)
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic