davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Meest Gestelde Vragen Over Vf 360 Email Synchronisatie.

Hallo allemaal,

We hebben een aantal problemen vastgesteld met de bruikbaarheid van de e-maildienst op de Samsung H1 en M1 toestellen. We testen momenteel een nieuwe software release op beide toestellen. Het is de bedoeling dat deze software beschikbaar wordt gesteld aan alle klanten via een ‘over- the- air’ download. Mogelijk wordt deze release sneller beschikbaar door gebruik van Samsung PC Studio software.

Nieuwe software ook geïmplementeerd op het netwerk

We weten dat er problemen zijn met e-mailaccounts die handmatig zijn aangemaakt (met andere woorden, niet toegevoegd via de lijst met e-mailproviders aangeboden via het toestel of het web) waarbij e-mail niet automatisch binnenkomt op Vodafone 360. Een software patch is beschikbaar gesteld om dit te herstellen en deze is geïmplementeerd op 4 december. Er zijn ook een aantal andere zaken welke problemen kunnen opleveren met de e-maildienst van individuele klanten. Deze hebben we hier samengevat:

Wat moet ik doen als ik mijn 360 E-mail niet kan openen?

Mogelijk heb je je Vodafone 360 wachtwoord veranderd en heb je geen toegang meer tot je account. Je kunt dit oplossen door je eerst af te melden bij 360 op je Vodafone 360 Samsung H1 of M1 en vervolgens weer aan te melden. Het kan maximaal 3 uur duren voordat je 360 E-mail weer werkt.

Waarom kan ik niet handmatig mijn e-mails synchroniseren op mijn Vodafone 360 Samsung H1 of M1?

Mogelijk heb je je Vodafone 360 wachtwoord veranderd en heb je geen toegang meer tot je account. Je kunt dit oplossen door je eerst af te melden bij 360 op je Vodafone 360 Samsung H1 of M1 en vervolgens weer aan te melden. Het kan maximaal 3 uur duren voordat je 360 E-mail weer werkt.

Waarom worden mijn e-mails niet automatisch gedownload naar mijn 360 toestel?

Dit kan verschillende oorzaken hebben:
Misschien heb je geen Push e-mail opgezet. Het kan ook zijn dat je je telefoonnummer niet bevestigd hebt op de 360 website. Of dat je een andere simkaart in je telefoon hebt gestopt, die niet meer overeenkomt met het telefoonnummer dat je op de 360 website hebt ingevuld.

Dit moet je doen om het probleem om te lossen:
Controleer of je Push e-mail hebt opgezet:
Meld je aan bij www.360.com op je Mac of PC. Ga naar 'Instellingen' en klik achtereenvolgens op 'Account' > 'Beheer je e-mailinstellingen' > het 'Settings'-symbooltje rechtsboven op de pagina > 'bekijk of bewerk je opties' > 'SMS Notificaties' > 'Vodafone 360 Samsung H1 (of M1)' > 'OK'.

Je zult nu twee keer een flashbericht zien met 'Filters opgeslagen op je web account'. Dit betekent dat je je e-mail nu automatisch kunt downloaden.

Controleer of je telefoonnummer geverifieerd is op de 360 website:
Meld je aan bij www.360.com op je Mac of PC. Ga naar 'Instellingen' en klik vervolgens op 'Mijn profiel'. Controleer of je telefoon is 'geverifieerd'. Zo niet, volg dan de instructies op het scherm om te verifiëren.

Controleer of je simkaart overeenkomt met het telefoonnummer dat je op de 360 website hebt ingevuld:
Meld je aan bij www.360.com op je Mac of PC. Ga naar 'Instellingen' en klik op 'Mijn profiel' en noteer het telefoonnummer dat je ziet staan.

Bel vervolgens *#100# vanaf je toestel en controleer of het nummer overeenkomt met het nummer op www.360.com. Zo niet, wissel dan de simkaart in je toestel met de simkaart die overeenkomt met het telefoonnummer dat je op de 360 website hebt ingevuld.

Waarom zie ik geen e-mails uit mijn Hotmail folder in Vodafone 360?

Dit kan gebeuren als je al een ander programma of dienst (bijvoorbeeld Outlook of Google) gebruikt om regelmatig e-mails te ontvangen van jouw Hotmail-account. Als een andere dienst is opgezet om toegang te krijgen tot jouw Hotmail, kan dit de toegang vanaf Vodafone 360 blokkeren. Je zult een van beiden moeten kiezen.

Wat moet ik doen als het externe e-mailaccount dat ik heb toegevoegd op Vodafone 360 niet meer werkt?

Controleer eerst of je 360 e-mailaccount werkt op je toestel:
Open de e-mailapplicatie op het Samsung H1 of M1 toestel en stuur een e-mail vanaf 360 naar een ander e-mailaccount. Check of dit bericht binnen 30 minuten is aangekomen.

Werkt je 360 E-mailaccount niet?
Meld je af bij 360 op je Vodafone 360 Samsung H1 of M1 telefoon en meld je vervolgens weer aan. Het kan maximaal drie uur duren voordat je e-mail weer werkt. Als het je gelukt is om dit weer werkend te krijgen, dan moet je het externe e-mailaccount in kwestie verwijderen van Vodafone 360 en vervolgens weer toevoegen:

- Meld je aan bij www.360.com op je Mac of PC. Ga naar het 'People'-tab., klik op 'Voeg accounts toe' en erna op het kruisje om het account te verwijderen. Volg de verdere instructies op het scherm.
- Als het account verwijderd is, voeg dan het account opnieuw toe door te klikken op het betreffende account en de instructies op het scherm te volgen.

Waarom kan ik mijn berichten uit mijn Gmail/Hotmail/Yahoo! Mail account niet zien in Vodafone 360?

Als je grote e-mailaccounts hebt geïmporteerd met veel berichten, duurt het even voordat je mailboxen volledig zijn geïmporteerd. Dit duurt gemiddeld 24 uur. Als er geen verbetering optreedt, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Het kan ook voorkomen dat je een groot e-mailaccount importeert, maar dat het niet automatisch synchroniseert met je Vodafone 360 Samsung H1 of M1. Dit komt door een maatregel om fraude te voorkomen. Elke gebruiker kan maar een beperkt aantal e-mails per dag automatisch op zijn telefoon ontvangen (via Push e-mail). Dit probleem moet dus na 24 uur opgelost zijn. Is het dan niet opgelost, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Koen,
Vodafone Forum Team.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic