RH1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Meer inzicht in verbruik pre-paid

Hoe kan ik zien waar het prepaid tegoed aan is op gegaan? Het lijkt me fair om te kunnen zien voor hoeveel minuten/mb's ik heb betaald en of dat allemaal wel correct is. Waar vind ik deze functie?
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Bij prepaid zie je alleen het totale tegoed RH1
In je toestel kun je het verbruik terug zien betreft bellen (oproep instellingen) en data kun je terug vinden bij mobiele data/ gegevens verbruik. Voor prepaid bestaat hepaas niet de optie om dit via my Vodafone in te zien. Dit is alleen bij abonnement.



RH1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stel, je gaat naar de supermarkt en de producten hebben geen prijzen maar bij de kassa moet je wel betalen. Je wilt dan graag weten wat je nu eigenlijk overal voor betaald.

Ik vind het vreemd dat Vodafone wel geld afschrijft van het tegoed maar mij geen inzicht geeft in waar ik nu eigenlijk exact voor heb betaald.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zal de feedback intern door zetten. Mocht het aangepast gaan worden dan zie je dit via my Vodafone terug. Echter het geen wat je verbruikt hebt zie je bij prepaid alleen terug in het toestel. Dit is altijd zo geweest.

NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste RH1

Uw voorbeeld zonder prijzen klopt niet, want vodafone geeft wel degelijk de prijzen.

Stel u heeft een portemonnee met 50 euro er in en u koopt overal wat, dan is het toch ook uw verantwoordelijkheid om bij te houden waar u uw geld aan uitgeeft en niet die van de winkels?

Uiteraard kunnen zij daar bij helpen door bonnetjes te geven, maar zij kunnen niet zien wat u waar koopt.

Deze bonnetjes kunt u krijgen door de app "Data Usage | Phone Usage" te installeren op uw android telefoon.

Mocht u ook de apple of windows mobile variant van deze app willen weten, zoek ik die graag uit.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic