niamhoss

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Meer inzicht in verbruik pre-paid

Mijn problemen begonnen toen ik € 10 en een bundel activeerde. Enkele dagen later en ik had geen gegevens gebeld, gescand of gebruikt, kreeg ik een tekst met de vermelding "Je hebt niet tijdig opgedaan en de gratis kredietactie is verlopen." Ik controleer mijn krediet en mijn saldo is 0,00. Ik besloot het te negeren omdat ik toen te druk was.
Ik heb onlangs mijn krediet op € 10 opgewaardeerd. Toen werd ik meegedeeld dat ik 5 GB gratis data had ... Ik dacht dat "geweldig! Misschien heb ik mijn bundel terug!"
Toen heb ik een 3 minuten gesprek (€ 3), 70mB data gebruikt (€ 7). Nu is mijn krediet helemaal weg en ik begrijp het niet waarom het zo duur was. Ik heb mijn tarieven gecontroleerd en ze zijn 20c per minuut en 10c per mB.
Wat is er gebeurd ????

(sorry voor de slechte nederlandse)

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey niamhoss

Dat klinkt niet fijn. In je toestel kun je achterhalen waaraan het verbruikt is. Data kun je zien onder mobiele data en dan mobiele data netwerk bij een iphone en via android is dit onder de instellingen en dan gegevens verbruik.
Bellen en gebeld worden onder de oproepinstellingen en sms natuurlijk in de inbox van sms.

Vanuit hier kan ik helaas niet voor je controleren waaraan het op is gegaan. Dit is omdat ik vanuit hier niet in het systeem kan. Je kunt via de klantenservice ( chat facebook twitter of door te bellen) opvragen met welke dienst het is verbruikt. (Data bellen of sms) niamhoss
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic