Hey, ik kom er net achter dat ik toegang heb tot dit forum. Nu zie ik mijzelf niet als SuperUser, zeker niet in vergelijking met bijvoorbeeld NetwerkFreak en SamsungExpert, maar een kijkje achter de schermen is interessant. Wellicht komt het er ooit van
😄 Sietske vroeg: Zijn er dingen die jullie heel graag willen zien/weten?- Een wandeling door 't gebouw, verschillende afdelingen zien.
- Proeven hoe de sfeer / collegialiteit onderling is, wat voor lol hebben jullie onderling? Hebben jullie personeelsfeestjes? Zitten jullie ook buitenwerktijd met elkaar in de kroeg?
- Een stukje inzicht / begrip krijgen voor het feit dat niet elke helpdeskmedewerker (met uitzondering van bv
Per) kan helpen bij elke casus. (Als klant wordt men soms doorverwezen naar een andere afdeling / helpdeskmedewerker, omdat het systeem niet toegankelijk is).
- Hoe gaat het proces van "idee" naar "technische mannetjes moeten het mogelijk maken" naar "praktijk?" (bijvoorbeeld de MB's doneren actie die momenteel loopt).
- Welke nieuwe ontwikkelingen staan er op stapel?
- Een stukje openheid en eerlijkheid? Wat vinden jullie leuk aan jullie baan? Wat zouden zelf jullie graag anders / praktischer / klantvriendelijker zien bij Vodafone? etc.
Bovenstaand boeit een ander wellicht minder, maar dit is wat mij te binnen schiet
🙂Cheers!