Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes

Meekijkdag Vodafone voor Superusers januari 2017

Op 27 of 28 december willen we jullie graag uitnodigen om op ons kantoor in Maastricht of Amsterdam (nog te bepalen) een dagje mee te komen kijken. Graag willen we van jullie weten of jullie hier interesse in zouden hebben.
Ik zeg nog niet wat we precies gaan doen, maar neem je zwembroek mee! 😄 Hoe we de dag precies willen invullen is nog niet helemaal bekend maar stuur ons gerust jullie input.

Mochten jullie willen komen dan zorgen wij uiteraard voor het treinkaartje om naar Maastricht of Amsterdam te komen.




Laat ons even met een reactie in dit topic weten of jullie hierin interesse hebben en wat jullie dan graag willen zien of verwachten als jullie een dagje komen meekijken.



21 Reacties 21
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi@NetwekFreak en SamsungExpert,

Er komt zeker een nieuwe datum, alleen ik durf jullie nu nog niet te zeggen wanneer dat zal zijn.
Gezien het nieuwe design van het forum zijn we bezig met een vernieuwd SuperUser programma en willen we alles dan ook goed aanpakken.

Zijn er dingen die jullie heel graag willen zien/weten, noem maar op?! Dan nemen wij dit zeker mee in de overleggen die we over de SuperUser dag gaan hebben.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hey, ik kom er net achter dat ik toegang heb tot dit forum. Nu zie ik mijzelf niet als SuperUser, zeker niet in vergelijking met bijvoorbeeld NetwerkFreak en SamsungExpert, maar een kijkje achter de schermen is interessant. Wellicht komt het er ooit van 😄

Sietske vroeg: Zijn er dingen die jullie heel graag willen zien/weten?
- Een wandeling door 't gebouw, verschillende afdelingen zien.
- Proeven hoe de sfeer / collegialiteit onderling is, wat voor lol hebben jullie onderling? Hebben jullie personeelsfeestjes? Zitten jullie ook buitenwerktijd met elkaar in de kroeg?
- Een stukje inzicht / begrip krijgen voor het feit dat niet elke helpdeskmedewerker (met uitzondering van bv Per) kan helpen bij elke casus. (Als klant wordt men soms doorverwezen naar een andere afdeling / helpdeskmedewerker, omdat het systeem niet toegankelijk is).
- Hoe gaat het proces van "idee" naar "technische mannetjes moeten het mogelijk maken" naar "praktijk?" (bijvoorbeeld de MB's doneren actie die momenteel loopt).
- Welke nieuwe ontwikkelingen staan er op stapel?
- Een stukje openheid en eerlijkheid? Wat vinden jullie leuk aan jullie baan? Wat zouden zelf jullie graag anders / praktischer / klantvriendelijker zien bij Vodafone? etc.

Bovenstaand boeit een ander wellicht minder, maar dit is wat mij te binnen schiet 🙂
Cheers!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic