Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes

Meekijkdag Vodafone voor Superusers januari 2017

Op 27 of 28 december willen we jullie graag uitnodigen om op ons kantoor in Maastricht of Amsterdam (nog te bepalen) een dagje mee te komen kijken. Graag willen we van jullie weten of jullie hier interesse in zouden hebben.
Ik zeg nog niet wat we precies gaan doen, maar neem je zwembroek mee! 😄 Hoe we de dag precies willen invullen is nog niet helemaal bekend maar stuur ons gerust jullie input.

Mochten jullie willen komen dan zorgen wij uiteraard voor het treinkaartje om naar Maastricht of Amsterdam te komen.




Laat ons even met een reactie in dit topic weten of jullie hierin interesse hebben en wat jullie dan graag willen zien of verwachten als jullie een dagje komen meekijken.



21 Reacties 21
Anonymous
Niet van toepassing
Hi Thomas,

Super leuk idee, wil ik ook zeker aan meedoen. Maar moet dit natuurlijk wel op tijd weten ivm mijn rooster, aangezien ik anders ook op kantoor aan het werk ben 🙂
Kan het intern ook eventueel eens overleggen met mijn TL om te zien of we daar iets in kunnen regelen.

Ik zou eventueel willen zien met welke programma's jullie werken, ook leuk om te zien hoe jullie werken en natuurlijk leuk om alle collega's tegelijk te zien 🙂 Voorkeur heeft voor mij natuurlijk maastricht. Maar als het in Amsterdam is, dan hoor ik het ook graag. Leuk om het kantoor dan daar ook eens te zien van binnen etc 🙂

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi

Helaas lijkt voor mij het feestje niet door te gaan omdat ik al op die dag moet werken, wie weet dat iemand met mij schuift maar denk 't niet.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het zou jammer zijn als je er niet bij kunt zijn SamsungExpert.

We hebben de datum verplaatst naar januari 2017. Dat is dan een mooi begin voor het nieuwe jaar ;). Hopelijk komt dat beter uit.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
De 27ste en 28ste van januari 2017? Ben benieuwd wat de tijden zullen zijn, ik zal in ieder geval rekening houden met de 28ste komt uit op een zaterdag. Dagje vrij houden ;).

Ik kom nog terug op het topic!
Blijft de zwembroek wel van toepassing :p.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het is nog niet zeker welke dag in januari we plannen. Zodra we meer weten zullen we dat hier zeker melden.

Zwembroek mag nog steeds mee ;).
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Om heel eerlijk te zijn.....;) geen behoefte aan 😉

Het forum is een leuke plek om met elkaar tips te delen en anderen te helpen. Maar om een dag vrij te gaan nemen om op een kantoor van Vodafone te gaan kijken gevolgd door een zwemparadijs? Niet negatief bedoeld hoor, maar ik ben een klant van Vodafone (nog wel, want Vodafone Thuis wordt natuurlijk verkocht aan T-Mobile) en ik wil graag een goede dienstverlening en goede producten. Daar gaat het voor mij om. Kantoren heb ik al genoeg gezien in mijn leven.

Ik waardeer het enorm dat Vodafone probeert (bepaalde) forumleden een streepje voor te geven, maar voor mij is de dienstverlening naar de klant het belangrijkste wat Vodafone hier kan doen. Wat mij betreft is dat ervoor zorgen dat alle posters op dit forum naar tevredenheid worden geholpen en volgens mij kan daar best nog wat extra aandacht aan gegeven worden.

Zie dit svp als opbouwende kritiek van iemand die al meer dan 15 jaar zelf leidinggevende is van klantenservice teams en helpdesks 😉


Thomas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
@Fred_M , helemaal geen probleem natuurlijk. We willen graag onze (vooral zeer actieve) forumleden betrekken bij het forum. Vandaar ook het voorstel om eens te komen kijken hoe we werken. Ik kan me voorstellen dat je daar niet extra vrij voor wilt nemen.

Als je ideeën hebt over hoe bepaalde dingen anders kunnen op het forum, dan lezen wij dit natuurlijk graag van je. Post deze dan ook gerust in dit topic.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
_Thomas_

Mijn idee heb ik al eens een keer gegeven. Daar is niets mee gedaan en dat vind ik prima, echter niet erg professioneel. Ik ben nog steeds van mening dat jullie niet duidelijk genoeg aangeven op én buiten het forum (met name de vodafone website) dat er hier geen klantenservice gegeven wordt.

Uit het "feedback over het forum" gedeelte, klik 😉
Thomas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
@Fred_M , we nemen je feedback zeker serieus en we kaarten deze ook intern aan. Daarom vragen we je ook graag om je input. Het is inderdaad wel zo dat wij niet kunnen garanderen dat er ook iets mee kan/wil/moet gedaan worden (een groot deel van de beslissing hierin ligt ook niet bij ons moderators). Maar wij maken ook graag de mening van onze gebruikers/klanten intern bekend.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Klinkt als leuk, alleen hangt er natuurlijk van af welke dagen het zijn ? (want lees dat het verplaatst is naar Januari)

Hangt er natuurlijk ook deels van af wat het programma is. Wat is het doel voor jullie van deze dag?

  • Willen jullie je werkwijze laten zien?
  • Willen jullie input/feedback op het forum?
Thomas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
@NetwerkFreak , leuk dat je interesse hebt. We hebben de datum nu inderdaad verplaatst naar januari omdat december toch wat kort dag was en misschien niet iedereen zou kunnen rond de feestdagen.

We willen zowel onze werkwijze laten zien als ook input/feedback ontvangen over het forum. We willen ons ook graag aanpassen aan wat je graag zou willen zien. Vandaar ook dat we in dit topic nog naar wat input vragen.
Wat zou je zelf het liefst willen zien en wat zou je precies verwachten?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ik vroeg me af of er mogelijk een nieuwe datum op het oog is _Thomas_ :).
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
@SamsungExpert We zijn bezig om een nieuwe dag te plannen. Welke datum dat gaat plaatsvinden is nog niet bekend. Zodra we hier meer informatie over hebben, hoor je van ons!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi hoi Sharon!

Bedankt voor je reactie terug. Zal dan proberen met werk rekening te houden.

Groet
Anonymous
Niet van toepassing
Ik hoor het ook graag, zodat ik vrij kan vragen hiervoor bij Online 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi hoi _Thomas_, Sharon en AstridG,

Het is alweer even stil ;). Wordt er nog steeds overlegd?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi@SamsungExpert en@Steven-

We zijn bezig met een aantal grote vernieuwingen voor het forum. Zodra deze zijn afgerond zullen we jullie hierover updaten en de Superuser dag ook opnieuw op de agenda zetten. Zo kunnen we tijdens de Superuser dag ook meteen van jullie horen hoe onze vernieuwingen in de smaak vallen.


NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
*bump*

Nu de wijziging gedaan is, komt deze dag opnieuw op de agenda?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Wellicht dat Sietske inmiddels meer weet over de Superusers dag? Nu het forum is vernieuwd en Vodafone-Ziggo is afgerond.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic