CeWe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Media inhoud nu downloaden

Ben in bezit van Nokia 520 lumia.
Als iemand een bericht stuurt met foto komt er te staan : Media inhoud nu dowloaden met tussen haakjes hoeveel kB of mB
Kan ik dit ergens instellen dat ik de foto kan zien ?
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi CeWe, normaal gesproken zit er in de app waarin je het bericht ontvangt in het instellingenmenu een optie om bestanden standaard te downloaden, als je dat wilt.
Ik weet niet om welke app (bv WhatsApp, je mail, etc) het gaat, maar ik zou dus het instellingenmenu van die app even bekijken 🙂
dicey

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Ik gok dat je de mailclient bedoelt. Je kunt in de mailclient instellen dat afbeeldingen automatisch gedownload worden. Open je mail app, (gewoon de tile op je startscherm) klik/druk/whatever op de drie puntjes links onderin, instellingen (bij een gecombineerde inbox selecteer nu je account waarop je dit wilt) en scroll naar beneden. Het onderste vinkje zorgt dat 'ie altijd downloadt.

Zelf laat ik dit uit want sommige mailtjes kunnen weleens veel van je databundel vragen door irritant grote afbeeldingen of andere rommel, dat is ook de reden dat Microsoft/Nokia dit standaard niet aanzet. Via WiFi is dit natuurlijk geen issue.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic