Goedemiddag,
ik heb recent telefonisch een abonnementsverlenging aangevraagd met een nieuwe telefoon maar heb een nieuw abonnement gekregen, wat niet de bedoeling is.
Medewerker Vodafone gesproken ze zegt dit is een fout van Vodafone, ik maak er een case van.
Via bericht in e-mail oplossing ( na bijna 2 weken) is telefoon terugsturen?!? .
Vandaag bij Vodafone winkel in Hellevoetsluis geweest en medewerker stelt voor toestel af te betalen en abonnement per direct op te zeggen. Met hem besproken dat ik geen kosten aan het verkeerd aangemaakt me abonnement heb.
Na afspraak mail gekregen dat abonnement gewoon wel 2 jaar loopt ?!.
ik ben eerder niet op hoogte gebracht dat ik
het abonnement kon cancellen.
Ik heb zojuist 1,5 uur aan de telefoon gezeten en er is geen oplossing gegeven.
Ik word er moedeloos van. Wat
kan kan ik nog doen om de fout die in eerste instantie door Vodafone gemaakt is terug te draaien en het abonnement te cancellen?
We zijn altijd blij geweest met Vodafone/Ziggo als leverancier maar overwegen toch om alle abonnementen elders te gaan brengen.
Nogmaals ik hoop op een nette oplossing van Vodafone.
Groeten,
Miene