Cynthia1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mb

Ik vraag me af hoe die mbs zo snel op gaan, en hoe het kan dat vodafone 100 keer storingen heeft.. Sorry vodafone maar dit is toch echt de laatste keer dat ik bij jullie iets regel! Echt waardeloos vraag me af wat er op dat kantoor gedaan word!?
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Vervelend dat de Mb's zo snel op gaan. De klantenservice kan niet zien waaraan de data is verbruikt alleen wanneer het verbruikt is. Waaraan het verbruikt is kunt u terug vinden in het toestel.
In my Vodafone kunt u ook tevens terug vinden wanneer u het verbruikt heeft in de lopende rekening: Overzicht – Klik op Bekijk de status van je abonnement, Blox en extra’s (onderaan) – Klik op Bekijk verbruiksdetails (rechts onderin)- Klik op Analyseer details

Bij een andere rekening In my Vodafone kunt u terug vinden wanneer u het verbruikt heeft: Overzicht – Klik op de desbetreffende rekening- dan details van de rekening - klik op toon details - klik op specifiacties
Vanuit hier kan u precies zien welke data sessie u heeft gehad en hoeveel data het heeft gekost.
Hier kun je alle datasessies, verstuurde smsjes en gebelde nummers terug vinden

Dit heeft er tevens mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld. Denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, slimme netwerk wissel, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vindt u bij ons op het forum zodat u het op uw gemak kunt doorlezen. http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...

Mocht u meer informatie hierover willen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew.Zij kunnen u tevens helpen met het instellen van de telefoon en tevens tips and tricks mededelen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Hoi Cynthia1, welkom op het forum! Ik zie dat Steven- je al een uitgebreide reactie vol goede tips heeft gegeven. Ik hoop dat je verbruik hierdoor al wat duidelijker is geworden. Mocht je naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, dan horen we het graag. Houd er wel rekening mee dat we via het forum geen persoonlijke gegevens kunnen inzien. Zijn er dus abonnementsgegevens nodig om jouw vraag te beantwoorden, neem dan even contact op met de klantenservice.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Cynthia1,

Omdat we niets meer gehoord hebben zullen we het topic over twee dagen sluiten. Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we het natuurlijk graag!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic