MrHans

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mb's doneren

Beste Vodafone,

De mb actie vind ik echt een super actie!
Echter kan dit alleen maar per 50mb!
fijn voor wanneer je weinig wil doneren....

maar ik wil wel 10gig doneren....

50Mb duurt 1 minuut
1000Mb duurt 20 minuten
10.000Mb duurt 200 minuten
200/60 (minuten in 1 uur) = ruim 3 uur!!!!!

Dit kan toch niet de bedoeling zijn van zo'n mooie actie?

Hoe gaan jullie oplossen, dat ik sneller en meer kan doneren?
6 Reacties 6
MrHans
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds de update van vandaag 31/7-2017 is dit 1,5 minuut per 50 Mb.....

Dit komt neer op 5 uur (!!!!!) per 10 gig....

Echt belachelijk!
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Haha ja, het systeem is vrij bijzonder bedacht...

Vodafone belast eigen netwerk onnodig doordat die mb's nog daadwerkelijk over 'de lijn' gejaagd worden ook. Simpelweg een keuzemenu of optie om zelf in te vullen hoeveel mb/gb je wil doneren was volgens mij beter geweest.
Als je aangeeft dat je 10gb wil doneren dan zouden ze dat toch van je tegoed moeten kunnen halen, zonder dat je daadwerkelijk 10gb over 'de lijn' moet trekken?
Nu zitten we met een donatie systeem wat buggy is en veel tijd kost (ontmoedigend).
Ik begin wel respect te krijgen voor de Vodafone medewerkers hier, altijd netjes communiceren en je zo goed mogelijk proberen te helpen terwijl het achter de schermen een puinhoop lijkt te zijn.
MrHans
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Respect voor de medewerkers heb ik inderdaad altijd, zij hebben het 'rare' systeem immmers niet bedacht.

Maar ergens zit er een afdeling die dit bedacht heeft...... En ook kunnen aanpassen lijkt mij.
Zodat dit ontmoedigingsbeleid kan worden gestopt.
Serkan B
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 731Likes

Hi MrHans,

Goed om te lezen dat je zoveel wilt doneren! Op dit moment is het zo dat dit inderdaad met een max. van 50 MB per sessie kan. Wat hier precies de reden van is weet ik helaas niet. We zullen je feedback in ieder geval intern doorgeven. Bedankt.

Wat betreft de 'bugs': Hierover heb ik een update geplaatst in dit topic.
MrHans
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt dat jij de moeite wil nemen om dit door te geven aan de juiste afdeling.
Serkan B
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 731Likes

Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone