Rshfa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Matige dienstverlening

Ik heb 3 weken terug een iphone 6 met 1 jarig abonnement gekozen als verlenging. De toestelkosten zouden 119 euro zijn. Ik moest deze bestelling jammer genoeg annuleren want ik krijg inplaats van een grijs toestel een zwarte en in plaats van een red super abbo een red essential wat ik helemaal niet wilde.
De volgende ochtend gelijk gebeld maar de annulering kon niet meer want de telefoon was al onderweg. Ik moest het pakketje aan de deur weigeren en dan zou ik binnen 3 tot 5 werkdagen weer opnieuw kunnen bestellen.
Nu zijn we bijna 4 weken verder en ik kan nog steeds mijn abbo niet verlengen plus ik zit met een red essential waar ik niet blij van word omdat ik onnodige buitenbundelkosten maak en nu zie ik ook nog eens dat het mobiel waar ik voor zou kiezen ineens 80 euro duurder is geworden sinds 4 april met de red super abbo! Ik vind dit echt een schande en een slechte service voor bestaande vodafone klanten.
En telefonisch wordt er telkens verpntschuldigingen aangeboden maar ik zou toch nog even geduld moeten hebben.. Want de bestelling is nog niet geannuleerd.

ik zit er serieus aan te denken om over te stappen naar een andere providee omdat ik dit een beetje op een slinkse streek vind lijken.. De annulering uitstellen zodat ik niet anders kan dan meer te gaan betalen..

5 Reacties 5
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi Rshfa , welkom op het forum! Ik zie dat er nog niemand op je topic gereageerd heeft. Het forum is bedoeld voor- en door gebruikers, zodat klanten elkaar kunnen helpen met hun vragen. Houd er dus rekening mee dat we via het forum geen inzicht hebben in jouw gegevens. Jouw vraag/probleem is helaas dus niet geschikt voor het forum. Ik raad je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Hopelijk wordt het probleem dan snel opgelost.
Cylon

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gepost vanaf AppleTV

Triest zeg.
Hoe staat het er nu voor
Rshfa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi JackieR bedankt voor je reactie. Jammer genoeg heb ik meerdere malen telefonisch contact gehad en word ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Cylon er is me beloofd dat mijn bundel met terugwerkende kracht wordt teruggezet binnen 5 werkdagen.. En dit is nu al 8 werkdagen geleden!
Cylon

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gepost vanaf AppleTV

Hun administratie is niet op orde denk ik zo.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic