Soozy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Map voor foto's wijzigen op Vodafone Prime 6?

Alle foto's en downloads die ik maak met mijn Vodafone Prime 6 komen op het telefoongeheugen terecht. Is het mogelijk om een map aan te maken op de SD kaart waar de foto's direct in geplaatst worden?

Susan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Ik heb eens even voor je rond gekeken en nu blijkt dat jij niet de enige bent met dit probleem. Het schijnt zo te zijn dat de firmware het niet ondersteunt om de standaard locatie hiervan te wijzigen.

Je zou natuurlijk een keer in de zoveel tijd handmatig al je foto's kunnen overzetten naar SD-Kaart en zoals al aan had gegeven zijn er ook andere opslag mediums zoals bijvoorbeeld dropbox.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter als je naar de camera toe gaat en dan naar de instellingen van de camera zou je daar de mogelijkheid hebben om te kiezen voor of telefoon opslag of externe opslag (sd kaart)
Je zou ook kunnen overwegen om bijvoorbeeld dropbox hiervoor te gebruiken zodat ze opgeslagen worden in de cloud van dropbox.
Soozy
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik de camera open, heb ik alleen camerainstellingen als flits, gps, sluitergeluid, panorama enz. Geen opslag-instellingen. Ik heb bij geavanceerde instellingen gekeken, maar daar staat het dus ook niet bij.
Als ik in de instellingen van de telefoon naar opslag ga, kan ik daar ook niets vinden.

Anonymous
Niet van toepassing
Is het kaartje wel geformatteerd?
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Ik heb eens even voor je rond gekeken en nu blijkt dat jij niet de enige bent met dit probleem. Het schijnt zo te zijn dat de firmware het niet ondersteunt om de standaard locatie hiervan te wijzigen.

Je zou natuurlijk een keer in de zoveel tijd handmatig al je foto's kunnen overzetten naar SD-Kaart en zoals al aan had gegeven zijn er ook andere opslag mediums zoals bijvoorbeeld dropbox.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Soozy is het nog gelukt?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic